Ik wil gebruik maken van de black friday deals. Ik probeer al de hele avond mijn abonnement te verlengen, maar word er steeds uitgegooid. De chatbot snapt mijn vraag niet.
Hoe kan ik dan toch gebruik maken van de aanbieding?
Ik wil gebruik maken van de black friday deals. Ik probeer al de hele avond mijn abonnement te verlengen, maar word er steeds uitgegooid. De chatbot snapt mijn vraag niet.
Hoe kan ik dan toch gebruik maken van de aanbieding?
Hier helaas hetzelfde probleem en aan de telefoon zeggen ze dat er geen probleem is met de website dus dat het waarschijnlijk gewoon druk is. Later vanavond nog een keer proberen is het advies en anders morgen bellen met de klantenservice tijdens openingstijden.
Hoi
Beide welkom op de community van KPN.
Het beste kun je jouw mobiele abonnement (want ik neem aan dat het daar over gaat) verlengen, door op de volgende link te klikken: Mobiel abonnement verlengen
Het kan even duren voordat je op de pagina bent, maar gewoon blijven wachten totdat de pagina geladen is, maar het kan ook zo zijn dat jullie direct op de pagina uitkomen.
Ik denk dat er mede klanten zijn, de op het allerlaatste moment nog even gebruik willen maken van de Black Friday acties, terwijl de acties al een week op de website staan.
Hopelijk kunnen jullie beide nog gebruik maken van de Black Friday acties, aangezien die morgen voorbij zijn.
Ik kan er helaas niet meer in omdat ik geen verificatiecode meer kan ontvangen vandaag… Ik was net bijna klaar met bestellen moest alleen nog naar mijn overzicht en na 10 minuten wachten gooide hij me er alsnog uit en nu lukt het niet meer.
En als mijn abonnement eerder verlengbaar was dan had ik het uiteraard al eerder gedaan. Maar dat was pas vandaag :-)
Ik kan er helaas niet meer in omdat ik geen verificatiecode meer kan ontvangen vandaag… Ik was net bijna klaar met bestellen moest alleen nog naar mijn overzicht en na 10 minuten wachten gooide hij me er alsnog uit en nu lukt het niet meer.
Hoi
Heb je ook al een nieuwe poging gedaan vanuit jouw MIJN KPN account vanachter een PC of via de MIJN KPN App??
Krijg je daar ook een bepaalde melding te zien op je display?
Ja ik krijg overal, alle browsers, incognito modus en op de app te zien dat ze maar een aantal controles per dag kunnen uitvoeren en dat ik het later nog een keer moet proberen. Dit krijg ik als ik mijn mobiel telefoonnummer invoer voor het verlengen.
Hoi
Het is waarschijnlijk een beveiliging in het bestelsysteem van KPN, waardoor je het maar een aantal keren per 24 uur kunt doen, en dan weer moet wachten tot de volgende dag.
Let wel, het is een aanname mijnerzijds, omdat het er namelijk erg op lijkt.
Is dat het geval, dan loop je nu wel een van Black Friday actie mis, aangezien die na middernacht stoppen (er loop inmiddels een teller af op de homepage van KPN, hoe lang je nog gebruik kunt maken van de Black Friday acties).
Maar wie weet, is er morgen wel een goede Snelpakker op het toestel dat je wilt.
Het is echt afwachten in dit geval.
Graag wil ik nog gebruik maken van een blackfriday aanbieding maar vanwege onderhoud van de site lukt dit niet
Hoi
Waar haal je deze informatie vandaan, dat er momenteel onderhoud aan de website zou zijn?
Ik kan daar helemaal niets over terug vinden op de website van KPN, en daarnaast kan ik nog overal komen.
Ook op de bestelpagina’s waar je ook kunt verlengen.
Hallo Michiel,
De site doet lang laden waarna ik een foutmelding krijg waarbij wordt aangegeven dat wegens onderhoud bepaalde onderdelen niet beschikbaar zijn
Hallo Michiel,
De site doet lang laden waarna ik een foutmelding krijg waarbij wordt aangegeven dat wegens onderhoud bepaalde onderdelen niet beschikbaar zijn
Hoi
Oké, bedankt voor het melden.
Waarschijnlijk zijn ze op de achtergrond bezig met het verversen/opnieuw inrichten van de website voor na middernacht, aangezien dan de huidige Black Friday acties ten einde komen.
Alleen is de timing niet bepaald gunstig te noemen, nu er nog mede klanten zijn die op het allerlaatste moment nog aan een Black Friday actie willen deelnemen.
Het kan natuurlijk ook te maken hebben, met de drukte op de bestelpagina’s waardoor je eruit geknald wordt.
Ik zou zeggen blijf het tot 00:00 uur proberen!
Bedankt Michiel voor de uitleg. Na 1,5u proberen en pagina verversen is het gelukkig gelukt.
Fijne avond!
Hoi
De aanhouder wint, zeg ik maar!!
Fijn dat je het je gelukt is, al was het pas na 1,5 uur van verversen en proberen.
Kunnen we daarnaast ook concluderen, dat het gewoonweg erg druk was op de bestelpagina’s van KPN, en dat het dus niet lag aan onderhoud aan de website zelf.
Ik zou dus nog graag de black friday deal willen bestellen, maar de website ligt eruit.. niet helemaal netjes.
Hallo,
Ik zou graag nog gebruik willen maken van de black friday deal om de iphone 16 (pro) aan te schaffen. Helaas wordt de site momenteel onderhouden waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de deal terwijl deze volgens de site wel nog tot 00:00u zou gelden.
Bij voorbaat hartelijk dank voor de geboden oplossing.
Met vriendelijke groet,
Stef
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Ik ben al meerdere mede klanten tegen gekomen, die problemen hebben met de bestelpagina’s op de website van KPN, dit lijkt te liggen aan de drukte op deze pagina’s.
Blijkbaar wil iedereen op het allerlaatste moment, nog een Black Friday deal scoren, terwijl de acties al een week beschikbaar zijn.
Het advies is om het te blijven proberen en de pagina’s regelmatig te verversen.
Een andere mede klant heeft hierdoor alsnog zijn bestelling kunnen plaatsen.
De website ligt er niet uit kan ik je hierbij melden, aangezien ik nog overal op de website kan komen.
Verschoon ook regelmatig de geschiedenis van je browser, want dat kan ook op een gegeven moment problemen geven.
Let op! De Black Friday acties stoppen na middernacht, al is er vaak nog wel een verloop.
Ik heb het zojuist toch nog voor elkaar weten te spelen, maar echt met geluk.
Goedemorgen allemaal! Ik heb jullie berichten samengevoegd voor het gemak. Zoals jullie gemerkt hebben was het druk op de website gisteravond.
Erik, ik zie de acties van blackfriday echt niet meer. Je geeft aan dat ze deze week ook nog lopen. Maar ik ben nu toch echt meer kwijt voor de telefoon die we op het oog hadden.
Staat hij daar ook niet meer tussen?
Nee helaas, het ging om de samsung A55. Maar ik heb iemand van de klantenservice gesproken omdat ik ook nog niets anders moest regelen en hij belt mij morgen terug om te kijken of we het alsnog kunnen regelen.
Oh wat fijn! Hopelijk valt er dan nog wat te regelen of is er een ander toestel dat aan je wensen voldoet te vinden. Bedankt voor het laten weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.