Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

 

Mijn vriendin wil haar sim-only abonnement (loopt nog t/m 31 december 2024, 2-jarig) verlengen met een Samsung S23 256GB (paars) inclusief de Galaxy Watch 6 Black Friday actie voor zo'n 700 euro. KPN maakt melding op haar website dat dit na 3 maanden mogelijk is. Ik heb gebeld met de klantenservice en na drie kwartier ben ik afgewimpeld met de mededeling dat dit niet mogelijk is. Ik zou maar naar een KPN winkel moeten gaan, maar kreeg niet de garantie dat zij mij daar wel zouden kunnen helpen. Medewerker heeft opgehangen en ik werd flink afgesnauwd, schandalig. Op de website staat letterlijk dat dit mogelijk is (zie screenshot). Dat een systeem niet altijd meewerkt is begrijpelijk, maar dan moet er maatwerk geleverd worden. Werkelijk verschrikkelijk hoe stug, bozig en moeilijk deze medewerker mij te woord stond. Hopelijk kan iemand mij op dit forum wel helpen. Ik ben al bijna 10 jaar klant en heb dit zo nog niet meegemaakt.

 

Groet,

Martijn

 

Screenshot:

 

Beste @MartijntB1988 

Ik schrik 😧 best wel van jouw bericht.
Want hoe die bewuste medewerker met jouw is omgegaan, kan natuurlijk niet en is ook niet waar KPN voor staat qua service richting de klant.
Waarschijnlijk kan die bewuste medewerker niet goed tegen de hoge werkdruk 😰 wegens Black Friday, maar ook dan moet te ten allertijde netjes en vriendelijk blijven richting de klant.

Ga ervan uit dat je jouw forum profiel volledig hebt ingevuld, met jouw klantnummer, 06-nummer, postcode & huisnummer, geboortedatum en in het veld van persoonlijke opmerkingen de laatste vier cijfers van jouw IBAN rekeningnummer.
Zo niet, doe dat dan gelijk even!

Dan kan een KPN moderator dit intern doorzetten, zodat deze medewerker daar op aangesproken wordt door zijn leidinggevende.

Alle gegevens binnen jouw profiel zijn alleen inzichtelijk voor jezelf en een KPN moderator.

Daarnaast kan de bewuste sim only abonnement gewoon omgezet worden naar een mobiel abonnement, met daarbij de Samsung Galaxy S23 5G & Galaxy Watch 6.
Dit kan inderdaad in een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt, maar ook gewoon via de telefonische klantenservice van KPN.

Als je dan nadat de voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende inspreekt opzeggen, kom je direct uit op de juiste afdeling die dit voor je kunnen regelen.
En ik ga ervan uit, dat je dan wel gewoon een vriendelijke en behulpzame medewerker aan de lijn gaat krijgen!!