Skip to main content
Antwoord

Verlengen van prive naar zakelijk met nummerbehoud

• September 10, 2025
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Wil graag mijn prive nummer omzetten naar zakelijk. mag verlengen. maar niet in de gelegenheid om naar winkel te gaan. kan iemand hiermee helpen?

Beste antwoord door TDN

​@Svennnn1 Waarom omzetten naar zakelijk met alle daarmee complicaties. Gewoon een nieuwe zakelijke abonnement afsluiten met welkomkorting en optie nummerbehoud (het particulier abonnement wordt dan automatisch opgezegd). De welkomkorting is veel meer als de korting bij verlengen (maar ik betwijfel of bij omzetten particulier → zakelijk deze korting nog van toepassing is).

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 10, 2025

Beste ​@Svennnn1 even de zakelijke helpdesk bellen, 0800 0403.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 12, 2025

Hi ​@Svennnn1. welkom bij onze community, 

Beste ​@Svennnn1 even de zakelijke helpdesk bellen, 0800 0403.

Goede tip van JanD. Nog makkelijker is om dit online te doen, lukt het zo? 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 12, 2025

​@Svennnn1 Waarom omzetten naar zakelijk met alle daarmee complicaties. Gewoon een nieuwe zakelijke abonnement afsluiten met welkomkorting en optie nummerbehoud (het particulier abonnement wordt dan automatisch opgezegd). De welkomkorting is veel meer als de korting bij verlengen (maar ik betwijfel of bij omzetten particulier → zakelijk deze korting nog van toepassing is).

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 23, 2025

Hi ​@Svennnn1, ik heb dit hier ook nagevraagd of het nog uitmaakt naar welke zakelijke abonnementsvorm gaat en dat maakt niet uit. 

Dan sluit ik mij ook bij wat TDN zegt, aangezien je (bijna) buiten contract bent kun je het beste een nieuw abonnement afsluiten met de bijbehorende kortingen. Vergeet dan niet om nummerbehoud aan te vragen.Â