Skip to main content

Ik wil graag mijn abonnement verlengen en heb vanmorgen een bestelling geplaatst voor nieuwe mobiel. Kreeg netjes een bevestiging via de mail maar een paar uur later kreeg ik een mail dat de bestelling geannuleerd is omdat er al een bestelling stond. Hoe kan dit?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Hey @Spoenkie, welkom op het forum van KPN. Hier helpt de community van KPN je graag met het beantwoorden van je vragen :)

Door grote drukte duurt het net even wat langer voordat een moderator hier bij je vraag is. We zijn normaal gesproken binnen 24 - 28 uur bij je topic. Sorry voor de vertraging. Wil je meteen contact met een medewerker? Neem dan contact op met de klantenservice, we zijn 24\7 gratis bereikbaar op 0800-0402 of start een chat 

Heel vervelend dat de bestelling is geannuleerd door een dubbele order. We gaan dat zeker even nakijken. Of is jouw vraag al beantwoord door de klantenservice?
Zo niet, dan kan ik het voor je nakijken. Ik help je graag daarvoor heb ik je gegevens nodig zoals je klantnummer, naam contractant, geboortedatum en mobiel nummer. Zou je die willen invullen in je forumprofiel? 

Ik hoor graag van je :)


Reageer