Skip to main content

Goedemorgen, ik ben al heel lang klant van KPN. Nu wilde ik graag mijn abonnement verlengen met een telefoon erbij. Ik heb 5 abonnementen op mijn naam voor het hele gezin. Ik heb de bestelling gedaan en krijg te horen dat ik alleen simonly kan afnemen want ik heb al 2 abonnementen met een telefoon?? Volgens mij wordt dit toch getoetst bij het bkr? En het is niet dat ik het niet kan betalen!! Ik krijg te horen dat dit de nieuwe regels zijn bij KPN. Ik kan wel een abonnement overschrijven naar mijn vrouw en dan wel een bestelling doen. Sorry maar dat is toch zo krom als een hoepel!!!??? En erg jammer dat dit niet gecommuniceerd wordt want je staat behoorlijk voor lul in de winkel als je toetsing afgekeurd wordt!!! Ik wil graag weten hoe dit zit!??

Hoi @Patberius, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Het is ook een flinke verassing als je in de winkel staat, begrijp ik goed.

Je kan in sommige gevallen inderdaad net meer dan 2 toestellen op naam kopen. Deze worden dan afgewezen. Je geeft zelf al aan dat je het prima kan betalen. In dat geval wil ik je aanraden om even te bellen met 0800-0402 en vragen naar de afdeling Credit Risk. Mijn collega kan dan nog eens meekijken of er toch nog mogelijkheden zijn. Ik kan dat niet beloven maar wellicht is er wat mogelijk. Mijn collega kan het nakijken en met je bespreken. 


Goedemorgen,

 

Dank je wel voor je reactie. Ik zal vandaag even contact opnemen met de afdeling om te kijken wat er mogelijk is. Inmiddels hebben we los een toestel gekocht en gaan we het contract sim only verlengen. Tot zover bedankt en alvast een prettig weekend!


Een los toestel is altijd een mogelijkheid inderdaad. In ieder geval graag gedaan en ook een heel fijn weekend gewenst!