Skip to main content

Betreft mijn verlenging onder nummer 20070572585187-1.

Kosten per maand € 31,50 en verder op staat op de pagina “ Getoonde prijzen zijn exclusief een eventuele korting van KPN Hussel.” 

Op de pagina voor het aangaan van de abonnementsverlenging gaf KPN aan dat de maandprijs met inbegrip van KPN Hussel € 24.00 per maand gaat bedragen.

Ik wil dit laatste graag bevestigd zien

Nu lijkt het alsof ik door KPN in de maling ben genomen. Eerst een aantrekkelijk maandbedrag tonen en dan bij het contract op de proppen komen met een ander hoger maandbedrag.

Dat is 7,50 korting. Die krijgt u alleen als u ook internet thuis heeft. En het kan zomaar wezen dat u daarmee volgende week overstapt naar een andere provider. Dus daarom zet KPN dat niet op het contract.


Hoi @AlexDeBree, van harte welkom hier op ons forum!

Wat Nick hierboven aangeeft klopt. De combinatiekorting staat niet in de bevestiging omdat het geen onderdeel van jouw contract is. Maar geen zorgen, als je ook internet voor thuis hebt bij ons, dan krijg je deze korting wel gewoon, zo lang je meerdere abonnementen op jouw adres hebt :slight_smile: Je zult deze elke maand terug zien op jouw factuur. 

Ik hoop dat het zo duidelijk is, laat het gerust weten als je nog vragen hebt.