Skip to main content

Hallo,

Vanochtend heb ik mijn abonnement verlengd. Nu ben ik alleen tot de conclusie gekomen dat ik toch liever een andere telefoon aanschaf dan die ik heb gekozen. Beter research moeten doen… Helaas is het abonnement al verlengd en staar er bij de status van de bestelling “gegevens controleren”. Ik vraag me af of ik de verlenging nog kan wijzigen, het gaat dus alleen om een andere telefoon, niet om data/belminuten. Momenteel is mijn telefoon kapot, is er een snelle oplossing om de telefoon te wijzigen? Ik zie graag een reactie tegemoet!

Hoi @Heracles70 

De enige manier hiervoor, is om je huidige bestelling volledig te annuleren.
Het is na een bestelling helaas niet meer mogelijk, om van toestel te veranderen.
Afhankelijk van hoever je huidige bestelling in het bestelproces zit, zou je dit mogelijk nog kunnen doen via (link): Mijn Bestelling

Zo niet dan zou je maandagochtend gelijk de telefonische klantenservice moeten bellen, via het gratis telefoonnummer 0800-0402.
Geef dan aan de medewerker die je te spreken krijgt door, dat je jouw bestelling (tevens verlenging) wenst te annuleren omdat je graag voor een ander toestel wilt gaan.

Openingstijden klantenservice:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Zodra de annulering is verwerkt in het system, kun je opnieuw een bestelling plaatsten en je contract verlengen.

 


Reageer