Skip to main content
Antwoord

Verlenging wijzigen van Sim Only naar abonnement met toestel erbij

• September 12, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb onlangs mijn  abonnement verlengd. Het nieuwe abonnement gaat pas 13 oktober in. Nu wil ik mijn verlenging toch aanpassen van sim only naar abonnement met toestel. Echter, ik kan op geen enkele manier een afspraak maken met KPN (er is een storing als ik een belafspraak wil maken). Ik zit in het buitenland dus een 0800 nummer bellen lukt ook niet.

Hoe kan ik dit nog wijzigen, want volgens mij moet dit binnen 14 dagen. Is het mogelijk om dit na 14 dagen nog aan te passen als het nieuwe abonnement ook aantrekkelijker is voor KPN???

Ik hoor graag of iemand mij verder kan helpen…

Gr, Consheeta

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@ConsheetaSDJ, welkom op onze community! Zoals Jimny al noemt heb je hiervoor toch echt een van mijn collega's nodig. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken, dan bellen mijn collega's jou.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2025

Even ter extra informatie, ik kan op geen enkele manier contact opnemen en de link annuleren werkt ook niet… 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 12, 2025

@ConsheetaSDJ  Je kunt de klantenservice bellen vanuit het buitenland 

+31-612001200 met je mobiel

Met een vaste telefoon 0031-612001200

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hoi ​@ConsheetaSDJ, welkom op onze community! Zoals Jimny al noemt heb je hiervoor toch echt een van mijn collega's nodig. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken, dan bellen mijn collega's jou.

• September 15, 2025

Ik denk dat je de verlenging gewoon moet annuleren. Dan kun je het daarna opnieuw doen.