Skip to main content

Ik ben mijn simkaart in Sri Lanka verloren, waarbij mijn nummer niet gekoppeld is aan mijn abonnement. Ik krijg hem met het stappenplan van KPN, zonder enige mogelijkheid geblokkeerd (ben niet in staat om te bellen vanuit Sri Lanka). Iemand suggesties???

Hi @Wouter Vente! Dat is een vervelende situatie. 

Ik wil de simkaart voor je blokkeren. Wel heb ik daarvoor nog wat persoonlijke gegevens nodig. 

Zou je in je profiel het mobiele nummer, je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen vermelden? Dan blokkeer ik de simkaart. 

Laat hier weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld. Dan blokkeer ik de simkaart


Zojuist de gegevens onder privé opgenomen @Bram_ Graag bevestiging van blokkering


Dit is een openbaar forum waar iedereen ook mensen met minder goede bedoelingen mee kunnen kijken. Haal dus per direct je privegevens weg. Door die 3 puntjes daaronder aan te klikken en dan bewerken. Privegegevens zet je in je profiel onder persoonlijke opmerkingen (prive)


..

Hoi @Wouter Vente je privégegevens staan nu bij “over mij” dat is nog steeds te lezen voor iedereen. Zet je gegevens bij “persoonlijke opmerkingen” daar staat “privé” bij dan is het alleen te lezen voor jou en moderators en niet voor de overige gebruikers (klanten) van het forum.
 

Uiteraard je gegevens bij “over mij” daarna weghalen.


@Ferry1984 dank Ferry. Als het goed is zou het nu goed afgeschermd moeten zijn


@Wouter Vente blokkade is een feit. Vanaf dit moment is de simkaart niks meer dan een stukje plastic. Ik heb nog even voor je gekeken. Ik zie in ieder geval wat betreft bellen, sms’en of internet geen extra kosten. Dus je simkaart is in ieder geval niet door een ander gebruikt voor dat soort zaken. 

Gebruik deze link voor het aanvragen van een nieuwe simkaart. En ik wil je met klem aanraden bij thuiskomst een MijnKPN aan te maken. Ik wens je ondanks dit voorval toch een fijn verblijf in Sri Lanka.


@Ferry1984 dank Ferry. Als het goed is zou het nu goed afgeschermd moeten zijn

Geen dank Wouter! Er is nu niks meer te zien voor anderen inderdaad.