Ik ben mijn simkaart in Sri Lanka verloren, waarbij mijn nummer niet gekoppeld is aan mijn abonnement. Ik krijg hem met het stappenplan van KPN, zonder enige mogelijkheid geblokkeerd (ben niet in staat om te bellen vanuit Sri Lanka). Iemand suggesties???
Hi
Ik wil de simkaart voor je blokkeren. Wel heb ik daarvoor nog wat persoonlijke gegevens nodig.
Zou je in je profiel het mobiele nummer, je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen vermelden? Dan blokkeer ik de simkaart.
Laat hier weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld. Dan blokkeer ik de simkaart
Zojuist de gegevens onder privé opgenomen
Dit is een openbaar forum waar iedereen ook mensen met minder goede bedoelingen mee kunnen kijken. Haal dus per direct je privegevens weg. Door die 3 puntjes daaronder aan te klikken en dan bewerken. Privegegevens zet je in je profiel onder persoonlijke opmerkingen (prive)
..
Hoi
Uiteraard je gegevens bij “over mij” daarna weghalen.
Gebruik deze link voor het aanvragen van een nieuwe simkaart. En ik wil je met klem aanraden bij thuiskomst een MijnKPN aan te maken. Ik wens je ondanks dit voorval toch een fijn verblijf in Sri Lanka.
Geen dank Wouter! Er is nu niks meer te zien voor anderen inderdaad.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.