Skip to main content

ik heb het zelfde meegemaakt zeer recent, div. keren gebeld voor een abonnement verlenging….constant een ander verhaal...en andere prijzen….eerst aanbiedingen en toen weer niet….ik snap er helemaal niks meer van….twee weken geleden exact het zelfde met het abonnement van mijn echtgenoot..eveneens een drama….het is net of het hen  niks interesseert… misschien moet ik gewoon weggaan bij kpn met alles…..gelukkig ben ik al vele jaren een trouwe en goed betalende klant...en dit is hoe men bij de KPN omgaat met trouwe klanten….daar baal ik enorm van…..

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Er zijn gewoon regels voor. Een nieuwe klant krijgt 1malig een welkomstbonus. En verder niet. Wat is daar moeilijk aan? Wat heeft het voor nut om elk jaar korting te krijgen? Want KPN rekent het er eerst bij, en geeft je er dan na lang zeuren en bedelen soms een beetje korting. Wat schiet je daar mee op? Aan het einde van de rit betaal je toch wel hoor.


LEZEN!!!!! het gaat niet om een nieuwe klant….het gaat om de behandeling en vooral afhandeling….wat in mijn optiek stevig te wensen overlaat!!!!


Maar waarom bel je dan? Je kan dat toch gewoon online regelen? 


Kom je bij je vaste bakker:”ach bakker, ik kom hier nu al jaren. Mag ik dat brood voor de helft van de prijs?".

Dat doe je toch ook niet?

En als je je stroom/gas goedkoper wilt stap je over. Dan ga je ook niet bij je vaste leverancier aan de bel hangen. Die korting komt er toch niet. Zelfde voor de zorgverzekering.

Als providers hun vaste klanten steeds na 1 jaar weer korting moeten geven wat denk je dan dat het met de maandelijkse prijzen doet? JUIST, DIE STIJGEN. Heb je ook niks meer aan je korting.

Bij KPN betaal je voor o.a. de 24/7 bereikbaarheid v.d. tel. helpdesk. En het betrouwbare netwerk.
Ook al gebruiken andere providers dezelfde koper- en glasvezelkabels, die hangen er hun eigen centrale's aan.


Hoi Jack, welkom op het forum! Jammer te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan. Ik weet niet hoeveel tijd er tussen je telefoontjes zat, maar acties en abonnementsprijzen kunnen wijzigen. Dus dan kan het ook zijn dat je in een eerder gesprek andere bedragen hoort dan in een later gesprek. Voor een verlenging kun je het beste gaan naar deze pagina. Vul daar je 06-nummer in., Je krijgt dan een sms met code. Vul die code in, en je ziet precies wat er aan abonnementen beschikbaar is, en met welke acties. Die zijn over het algemeen hetzelfde als acties voor helemaal nieuwe klanten. Maar er kan soms een klein verschil zijn.