Skip to main content
Antwoord

Vertraagde levering iPhone: tot wanneer kun je de Recommerce inruilbonus gebruiken?

• September 23, 2025
  • 6 reacties
  • 170 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een iPhone besteld maar deze heeft vertraging in de aflevering. Hoe lang is de inruilbonus van Recommerce geldig, want ik weet niet wanneer de iPhone geleverd wordt. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Mooi om te lezen dat Michel voor ontspanning gezorgd heeft ​@Drentmax 😊Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone, ik hoop dat het niet al te lang duurt voor je hem gaat ontvangen! Deze pagina geeft meer informatie over de levertijden: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Drentmax 

Er wordt rekening gehouden met het feit, dat de levertijden van de nieuwste iPhone serie 17 wat langer kan duren, voordat je hem daadwerkelijk in huis hebt.

Zodra je jouw iPhone daadwerkelijk in handen hebt, heb je 2 weken de tijd om alsnog de inruilbonus aan te vragen bij Recommerce.
Dus je hebt niet in paniek te raken, dat je straks naast de boot valt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 24, 2025

Dank voor je reactie! Kan ik weer ontspannen 😜

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Mooi om te lezen dat Michel voor ontspanning gezorgd heeft ​@Drentmax 😊Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone, ik hoop dat het niet al te lang duurt voor je hem gaat ontvangen! Deze pagina geeft meer informatie over de levertijden: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2025

Ik kan nu net mijn iPhone 17 ophalen, maar nu ik naar de link ga voor het inruilen is de optie van de 150 euro korting (zat in de pre-order) niet meer beschikbaar. 
Weet iemand hoe dat zit? Ik wilde dit nog niet regelen voordat de nieuwe binnen was, aangezien je ook je “oude” iPhone binnen een bepaalde tijd moet inleveren

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 24, 2025

Hi ​@JelteBakker, voor deze actie geldt dat de besteldatum leidend is, en niet de afleverdatum van je toestel. Je hebt na het in ontvangst nemen van je nieuwe toestel, nog 14 dagen de tijd om de oude op te sturen. De optie om de actie aan te klikken waar jij gebruik van hoort te maken, ontbreekt echter zie ik 🤔

Hier ga ik intern even achteraan, aangezien nog niet alle pre orders uitgeleverd zijn hoort de actie nog actief te staan. Excuus hiervoor, ik hoop dat we de juiste actie snel weer toe kunnen laten voegen bij Recommerce. Je hoort hier weer van me als ik nieuws heb!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 3, 2025

Hi ​@JelteBakker,

Ik heb je een privébericht gestuurd met een aanvullende vraag, zou je die willen bekijken? 🙂