Skip to main content
Beantwoord

Vertraagde levering van Apple Watch

• January 3, 2025
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Ik heb er 24 december ook 1 besteld en er werd niks over levertijd vermeld in de KPN winkel… inmiddels 1,5 week verder en zojuist voor de 2e keer een mail ontvangen dat de horloge nog niet leverbaar is… Als je nou iets wil verkopen in een goede aanbieding, zorg dan op zijn minst dat je voorraad hebt liggen.… zo denk je een kerstcadeau aan te schaffen maar met wat pech komt de paashaas hem brengen… vind ik nu geen goede reclame KPN

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Marcel26870. Wat vervelend dat je bestelling vertraging heeft en dat dit niet duidelijk was bij het bestellen. Ik begrijp dat dit extra frustrerend is, zeker als je het horloge als cadeau had gepland. Soms is een product door grote vraag tijdelijk niet op voorraad, ook al proberen we dit zoveel mogelijk te voorkomen. We doen ons best om het horloge zo snel mogelijk te leveren. Zodra er meer informatie is, krijg je een update per e-mail. Je kunt de status van je bestelling ook bekijken via de bestelstatuspagina.

Ik hoop dat het horloge snel bij je binnen is. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2025

Hoi ​@Marcel26870. Wat vervelend dat je bestelling vertraging heeft en dat dit niet duidelijk was bij het bestellen. Ik begrijp dat dit extra frustrerend is, zeker als je het horloge als cadeau had gepland. Soms is een product door grote vraag tijdelijk niet op voorraad, ook al proberen we dit zoveel mogelijk te voorkomen. We doen ons best om het horloge zo snel mogelijk te leveren. Zodra er meer informatie is, krijg je een update per e-mail. Je kunt de status van je bestelling ook bekijken via de bestelstatuspagina.

Ik hoop dat het horloge snel bij je binnen is. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!