Skip to main content
Vraag

Vertraging in verwerken bundel voor Turkije, nu 3 bundels besteld

• April 18, 2026
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik ben vannacht aangekomen in Turkije. Behoedzaam voor hoge kosten heb ik op de luchthaven in Nederland al een internetbundel turkije gekocht. Ik zou een SMS ontvangen wanneer deze actief zou worden. 

Aangekomen in Turkije een SMS ontvangen waarin de kosten worden uitgelegd, en dat ik een internet bundel aan kan schaffen door "Turkije 15 aan" te sms'en. Dit heb ik gedaan en kreeg het zelfde antwoord. Ik zou een SMS krijgen wanneer ik de bundel zou kunnen gebruiken.

Wederom niets mogen ontvangen.

Eenmaal op wifi nogmaals in de kpn app de bundel aangevraagd. En toen kreeg ik plots de bundel te zien.  Eindelijk, het werkt.  Enkele minuten later kreeg ik echter ook de eerder bestelde bundel te zien,  en vanmorgen toen ik wakker werd kreeg ik een SMS dat mijn bundel was geactiveerd. Dit blijkt dus om de 3e bundel te gaan. 

Ik heb uiteraard geen 3 bundels nodig en zie dit graag opgelost. Chatten heeft geen zin ben ik achter gekomen, en bellen wil in niet ivm eventuele kosten. Hoe lossen we dit op?

Groet 

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 18, 2026

Hallo ​@Marinus83 

Geactiveerde bundels kunnen niet direct verwijderd worden. 

Achteraf is voor de KPN klantenservice zichtbaar welke bundels wel en niet gebruikt zijn. Als er verschillende bundels niet gebruikt zijn, dan kunnen ze achteraf vergoed worden zo gauw ze op je factuur staan en ongebruikt verlopen zijn. Je kunt daarvoor een belafspraak maken

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Marinus83, welkom op onze community! RBxx legt het al mooi uit, je kunt hierover het beste even contact opnemen als ze verlopen zijn, dan krijg je het geld van de ongebruikte bundels weer terug!