Beste KPN,
Vanaf november 2024 zijn wij met jullie, Post nl en Simyo bezig om een vervangend toestel te krijgen voor de Iphone 11 van onze dochter.
Een vervangend toestel zou op 16-12-24 door KPN reconext opgestuurd worden, wat keurig netjes vermeld stond in de Post nl app (met track en trace code) maar is nooit aangekomen. Direct bij Post nl gemeld, die hebben gezegd bij Simyo of KPN melden en zo blijft iedereen maar zeggen dat het bij de ander gemeld moet worden. ???
Inmiddels is het eind februari 2025. We moesten geduld hebben volgens Simyo, maar Simyo zegt (na weken) dat ze ons toch niet kunnen helpen. Volgens Simyo gaat KPN reconext het oplossen. Voor de zekerheid Post nl gebeld, die zegt dat er door KPN niet eens een melding is gemaakt van het verdwenen pakket. Wat….hoe kan dit?! Worden wij wel serieus genomen?
Ik heb inmiddels allerlei nummers van KPN geprobeerd te bellen, maar de wachttijd dat er opgenomen wordt is zo lang dat ik het maar op deze manier probeer.
Dit geschreven stukje is een korte samenvatting. Wij zijn hier echt al weken mee bezig en ons geduld begint nu echt op te raken. Het zou fijn zijn als er een keer een concreet antwoord komt waar we wat mee kunnen, ipv dat we maar geduld moeten blijven hebben of naar de ander verwezen worden.
KPN kunt u ons nu eindelijk vertellen wanneer er een ander toestel (met hetzelfde aantal GB) opgestuurd gaat worden?
Graag zie ik uw antwoord zo spoedig mogelijk tegemoet.
Groeten,
Sabine