Skip to main content

Op 24 november telefoon gehad van kpn met bevestiging dat ik binnen vier weken mijn vervangend toestel zou krijgen, 15 december een sms gehad dat ik de telefoon binnen 10 werkdagen zou krijgen. Ik heb nog steeds geen vervangend toestel gekregen. Hoe lang gaat dit nog duren?

Hallo @Rdb1988, ik ga voor je navraag doen. Hopelijk is er snel duidelijkheid en kun jij de iPhone 12 gaan gebruiken. 


Is er al duidelijkheid?


Zou jij het imei-nummer van de iPhone 11 in jouw profiel willen zetten onder ‘persoonlijke opmerkingen'? Degene die wij nu hebben, is blijkbaar niet juist. Vandaar dat er nog geen iPhone 12 verstuurd is. Laat hier even weten dat je 'm toegevoegd hebt, dan geven we 'm door. Mijn excuses!


Degene die jullie nu hebben heb ik aan de telefoon door gegeven toen ik gebeld werd. Heb dit samen met degene die mij belde opgezocht. Het is toch raar dat kpn dit goedkeurt en opslaat tot twee keer toe? Het imei nummer wat ik nu in mijn profiel heb staan is het imei wat staat bij beschikbare sim. Dan heb ik nog imei 2 


Het is een bijzonder onhandige situatie. Het IMEI nummer dat jij in je profiel hebt gezet, heb ik zojuist doorgegeven aan de partij/afdeling die de verzending van de iPhone 12 regelt. 


En wanneer wordt de telefoon dan omgewisseld?


Onze logistieke partner heeft gisteren rond 18:00 laten weten dat de verzending in orde wordt gemaakt. Ik verwacht dan ook dat je in de loop van komende week de iPhone 12 zal ontvangen. 


Dankjewel, ik wacht af


Ik heb nog geen track and trace ontvangen, betekent dit dat de telefoon deze week weer niet geleverd wordt?


Ik ga er toch vanuit dat het toestel deze week jouw kant op komt, gezien de toezegging van de collega's.Â