Skip to main content

Wat fijn om weer terug op het forum te kunnen zijn om wederom te klagen over de gang van zaken. Afspraak is blijkbaar geen afspraak bij KPN. 

 

Op 8 november hebben we afgesproken dat ik binnen 4 weken een vervangende iPhone 12 (128gb!) zou ontvangen. Het is inmiddels 9 december, meer dan 4 weken verder en nog geen enkel wederbericht mogen ontvangen over het niet halen van de afgesproken termijn. In de tussentijd maak ik aanvullende kosten om nog enigszins normaal gebruik te kunnen maken van de telefoon in eigen bezit en heb ik al lang een niet werkend product van KPN waar ik wel maandelijks netjes voor betaal. Ronduit schandalig als je het mij vraagt, te meer omdat men het graag ‘persoonlijk’ wenst op te lossen was de boodschap 8 weken geleden…. 

 

Afgelopen maandag heb ik de klantenservice gebeld, maar hoewel er wel wordt verwezen in het generieke topic, heeft deze medewerker zeer beperkte mogelijkheden om de status verder uit te vragen blijkbaar, had een interne e-mail gestuurd, maar reactie daarop blijft vooralsnog uit.

Daarom richt ik me maar weer tot hier, het enige kanaal waar KPN enige vorm van dienstverlening lijkt te kunnen leveren. Zouden jullie na kunnen vragen wanneer ik nu EINDELIJK een oplossing aangedragen krijg? Tot nu toe zijn het namelijk slechts loze beloftes. 

 

 

 

Hallo @robbierzz, kan me goed voorstellen dat je vol verwachting bent voor een iPhone 12 die weer goed werkt. Ik heb voor je een e-mail ter navraag gedaan richting de afdeling die voor verzending verantwoordelijk is. Zodra we meer weten wordt je geïnformeerd via dit topic.  


Is er inmiddels een update? Week 5 is inmiddels voorbij….


Zodra we meer weten hoor jij dat direct. 


Het schiet niet echt op hè? Ik lees in diverse topics met soortgelijke vragen binnen een paar uur een reactie dat er iets mis is gegaan bij het doorgeven. Bij de casus van mij is het allemaal te moeilijk zeker, het duurt immers al bijna een week? 

 

 

 


Het schiet niet echt op hè? Ik lees in diverse topics met soortgelijke vragen binnen een paar uur een reactie dat er iets mis is gegaan bij het doorgeven. Bij de casus van mij is het allemaal te moeilijk zeker, het duurt immers al bijna een week? 


mij heb net een sms gekregen dat de iPhone 12 niet meer op voorraad is

 

 

 


Wat fantastisch, inderdaad een nieuw bericht met een nieuwe termijn en waarschijnlijk niet te halen belofte.

 

volgens jullie eigen webwinkel is het betreffende model gewoon op voorraad. Verstuur die dan maar….. 

 


Wat fantastisch, inderdaad een nieuw bericht met een nieuwe termijn en waarschijnlijk niet te halen belofte.

 

volgens jullie eigen webwinkel is het betreffende model gewoon op voorraad. Verstuur die dan maar….. 
 

haha dit was ook nog wat ik dacht idd 🙈

 


Is er inmiddels een update? Week 5 is inmiddels voorbij….

Heb je al een update ? 😂


volgens jullie eigen webwinkel is het betreffende model gewoon op voorraad. Verstuur die dan maar….. 

Dat staat er volgens mij altijd, ik vermoed dat da gewoon een vast stukje tekst is. Niet gekoppeld aan de daadwerkelijke voorraad.


De shop op kpn.com geeft inderdaad de reguliere voorraad aan. Deze vervangende toestellen worden via een andere weg verstuurd. Dat staat los van elkaar. 


@Annab28 buitenom de generieke sms dat we nog eens 10 werkdagen geduld moeten hebben helaas nog geen teken van een iPhone 12. Ik ben dus bang dat ik nog wat meer geduld moet hebben zoals de moderators ons al maanden vragen.
 

@Marcia_ ik kan me ergens voorstellen dat het gescheiden stromen zijn. Maar je kunt je voorstellen dat het voor ons als klant niet zo logisch klinkt dat voorraadproblemen een reden zijn om de belofte en afspraken niet na te komen… er is immers bij KPN voorraad, wellicht niet bij de juiste verzendpartner, maar dat kan ook best worden opgelost lijkt me.. 


@Annab28 buitenom de generieke sms dat we nog eens 10 werkdagen geduld moeten hebben helaas nog geen teken van een iPhone 12. Ik ben dus bang dat ik nog wat meer geduld moet hebben zoals de moderators ons al maanden vragen.
 

@Marcia_ ik kan me ergens voorstellen dat het gescheiden stromen zijn. Maar je kunt je voorstellen dat het voor ons als klant niet zo logisch klinkt dat voorraadproblemen een reden zijn om de belofte en afspraken niet na te komen… er is immers bij KPN voorraad, wellicht niet bij de juiste verzendpartner, maar dat kan ook best worden opgelost lijkt me.. 

Nou we blijven lekker wachten😒 nog uuuhm half jaartje ?

 


volgens jullie eigen webwinkel is het betreffende model gewoon op voorraad. Verstuur die dan maar….. 

Dat staat er volgens mij altijd, ik vermoed dat da gewoon een vast stukje tekst is. Niet gekoppeld aan de daadwerkelijke voorraad.


heb je al al je nieuwe telefoon of net als mij nog steeds niks ?


Hier nog geen vervroegd kerstcadeautje van KPN nee 😉.. ik had het ook vooralsnog niet verwacht. Zelf denk ik dat de uiterste datum wordt gebruikt om de boel te verzenden. Dat zal dan pas aanstaande maandag zijn.. 

Ik hoop wel oprecht dat er dan eindelijk iets wordt afgeleverd, ik heb namelijk ook echt geen idee meer wat we nog meer moeten doen dan dit.. 🤷‍♂️


Op de valreep dan nog maar een berichtje. Na nog eens goed lezen is gister de periode waarin KPN heeft aangegeven iets te leveren afgelopen. En zoals ik al verwachtte in mijn vorige post, is het wéér niet gelukt. 

Zojuist maar telefonisch contact opgenomen, maar ook daar kan weer niets voor je worden betekend, behalve een mailtje naar de ‘afdeling die dit behandeld’ of  een klacht indienen. Nou dat laatste heb ik tot nu toe gelaten, maar heb ik bij deze gedaan. Ben benieuwd of de beloftes van de afdeling klachten wel goed opgevolgd worden, ik zou maandag of dinsdag worden gebeld…. (en natuurlijk staat in de SMS en de e-mail dat het 3 werkdagen is, zal vast wel weer zo’n belofte worden die niet wordt nagekomen.. 🤓). 

Maar ik hoop oprecht dat ik nu eindelijk eens terug in 2022 (of laten we het op 2023 houden) kan komen, met een werkende mobiele telfoonverbinding. Dat is toch niet teveel gevraagd in ruil voor maandelijks een redelijke vergoeding? 

 

 


Op de valreep dan nog maar een berichtje. Na nog eens goed lezen is gister de periode waarin KPN heeft aangegeven iets te leveren afgelopen. En zoals ik al verwachtte in mijn vorige post, is het wéér niet gelukt. 

Zojuist maar telefonisch contact opgenomen, maar ook daar kan weer niets voor je worden betekend, behalve een mailtje naar de ‘afdeling die dit behandeld’ of  een klacht indienen. Nou dat laatste heb ik tot nu toe gelaten, maar heb ik bij deze gedaan. Ben benieuwd of de beloftes van de afdeling klachten wel goed opgevolgd worden, ik zou maandag of dinsdag worden gebeld…. (en natuurlijk staat in de SMS en de e-mail dat het 3 werkdagen is, zal vast wel weer zo’n belofte worden die niet wordt nagekomen.. 🤓). 

Maar ik hoop oprecht dat ik nu eindelijk eens terug in 2022 (of laten we het op 2023 houden) kan komen, met een werkende mobiele telfoonverbinding. Dat is toch niet teveel gevraagd in ruil voor maandelijks een redelijke vergoeding? 


mij ben zeer benieuwd !

 

 


Mag zeker niet teveel gevraagd zijn @robbierzz. Namens jou is vanuit het forum nogmaals vandaag navraag gedaan over wanneer jij het toestel eindelijk kunt verwachten. 


Op de valreep dan nog maar een berichtje. Na nog eens goed lezen is gister de periode waarin KPN heeft aangegeven iets te leveren afgelopen. En zoals ik al verwachtte in mijn vorige post, is het wéér niet gelukt. 

Zojuist maar telefonisch contact opgenomen, maar ook daar kan weer niets voor je worden betekend, behalve een mailtje naar de ‘afdeling die dit behandeld’ of  een klacht indienen. Nou dat laatste heb ik tot nu toe gelaten, maar heb ik bij deze gedaan. Ben benieuwd of de beloftes van de afdeling klachten wel goed opgevolgd worden, ik zou maandag of dinsdag worden gebeld…. (en natuurlijk staat in de SMS en de e-mail dat het 3 werkdagen is, zal vast wel weer zo’n belofte worden die niet wordt nagekomen.. 🤓). 

Maar ik hoop oprecht dat ik nu eindelijk eens terug in 2022 (of laten we het op 2023 houden) kan komen, met een werkende mobiele telfoonverbinding. Dat is toch niet teveel gevraagd in ruil voor maandelijks een redelijke vergoeding? 


ze hebben weer een navraag voor je gedaan 😉 hoeveelste is dit intussen ? 

 

 

 


@robbierzz hee heb jij toevallig al bericht gehad ik kreeg vandaag ineens bericht dat ze het verkeerd imai nummer hadden doorgegeven ofzo…


Fijn dat jij inmiddels een wat meer inhoudelijk bericht hebt gekregen. 
 

ik heb vanmorgen (dat is dus buiten de termijn die ze zelf noemden) een gesprek gehad met de afdeling klachten. Deze dame zou het nu persoonlijk oppakken. Ik heb daarbij ook een apart telefoonnummer en casenummer gekregen voor het geval ik nog verder vragen had. In ieder geval al iemand die het meer persoonlijk opneemt en bewaakt vanuit die kant. 
 

Blijkbaar is het gewoonweg veeeeeel te moeilijk allemaal… 


Fijn dat jij inmiddels een wat meer inhoudelijk bericht hebt gekregen. 
 

ik heb vanmorgen (dat is dus buiten de termijn die ze zelf noemden) een gesprek gehad met de afdeling klachten. Deze dame zou het nu persoonlijk oppakken. Ik heb daarbij ook een apart telefoonnummer en casenummer gekregen voor het geval ik nog verder vragen had. In ieder geval al iemand die het meer persoonlijk opneemt en bewaakt vanuit die kant. 
 

Blijkbaar is het gewoonweg veeeeeel te moeilijk allemaal… 

 

het is echt drama idd! Ik ben dus helemaal niet meer bereikbaar voor mensen die mij bellen… ik ben op

dit moment weer met kpn aan de telefoon en ik wil

ook dat er nu een oplossing komt want dit gaat zo niet langer!

 


@robbierzz nou de uitkomst van mijn telefonische gesprek met kpn.

 

er zijn teveel problemen met het terugsturen van de iPhone 11 dat mensen of ineens een factuur krijgen of een heel ander toestel hebben gestuurd. Nou heeft ze me verteld dat we volgende week bericht krijgen en dat we eerst ons toestel moeten toesturen voor we ons nieuwe toestel ontvangen… ik word hier maandag over terug gebeld behalve als ze ziek is of iets. Waarvan ik al denk hoezo zeg je dat erbij maar goed we zullen zien. Ik heb ook mijn mail erbij gepakt met de bevestiging van dat ik eerst de iPhone krijg en dan die van mij op moet sturen. Ik ga dus maandag ook aangeven dat ik niet akkoord ga met het voorstel dat ik eerst mijn toestel moet opsturen. Met reden Hoelang gaan we dan wachten terwijl we helemaal niet meer bereikbaar zijn. En de beloftes die zijn gedaan die keer op keer niet na worden gekomen. Ook wil ik best een ruil in de winkel doen het maakt me niet uit maar dit niet. 


Hey Anna, thx voor jouw update. Klinkt als een ongelofelijk verhaal. Als dit het echt gaat zijn….. dan had ik 4 maanden geleden al gekozen om zelf een iPhone 14 met inruil te kopen en was ik al lang van de problemen af. Niet in de laatste plaats omdat ik geen tijdelijk toestel even heb liggen en dan kies voor gemak. 

 

maar vooral ook weerzinwekkend, waarom maken mensen misbruik van deze aangeboden oplossing? Wat een stumpers …. 😓 Doe gewoon wat je gevraagd wordt, of ontvang een nieuw factuur van die 12. Zo moeilijk kan het niet zijn, we hebben daar ook met z’n allen mee ingestemd.. 


Ik ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren dan, als ik iets hoor post ik het hier terug. Ben benieuwd naar jouw vervolg 🙃


@robbierzz het is nu ook echt een principekwestie geworden… 

 

is helemaal goed als ik meer hoor dan laat ik dit jou ook zeker weer even weten! 


Wat erg dat jullie nog steeds wachten, en eigenlijk nog erger te lezen dat mensen misbruik maken van de situatie en wat anders retour sturen.

Ik hoop van harte dat die gewoon een factuur krijgen voor de iPhone 12

 

Verder hoop voor jullie beide dat jullie je toestel nu toch eens echt gauw mogen ontvangen.