Skip to main content

Partner en ik zijn bezig onze hypotheek rond te krijgen. Laatste stap (wat wij pas vanmorgen wisten) is bkr registratie regelen.. Aflossen dus. 

Heb vanmorgen meerdere keren contact gehad met kpn. Zowel telefonisch als via de chat. Collega aan de telefoon gaf aan dat ik het online formulier moest invullen om vervroegd af te lossen. Ik zou dan direct de link ontvangen en kunnen afbetalen.. Nog steeds geen link ontvangen. Gebeld met andere afdeling, hij zou de link handmatig toesturen zodat ik het in orde kan maken. Heeft namelijk nogal spoed... Werd ik gebeld door hem dat het niet kan ivm nummer behoud bij nieuwe provider. Ik moet die opzeggen en kan dan pas een link ontvangen. Een héél gedoe dus. Waarom kan je via de app bijvoorbeeld niet gewoon meteen afbetalen als je dat wilt? Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Hiermee valt of staat onze hypotheek aanvraag :wink: .

 

Laat collega's op één lijn zitten betreft informatie geven.. En geef geen incomplete informatie, krijg je gedoe van. #blijdatikoverstap

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (link naar het originele topic)

Hoi @IKrom en welkom op het forum! Het is inderdaad de bedoeling dat de informatie van al mijn collega's op één lijn zit, dus ik snap dat je hier niet vrolijk van wordt. :grimacing:  Als je op onze aflospagina de iDeal link aanvraagt ontvang je binnen 2 werkdagen de e-mail met de iDeal link. Nadat wij je betaling hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per e-mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd. Op deze pagina staat inderdaad ook dit:
“Indien je overstapt naar een andere provider of jouw abonnement wordt beëindigd, dan kan de aflossing niet versneld worden, dit gebeurt automatisch op je laatste factuur”

Ik snap dat je dit graag versneld zou willen hebben, zeker gezien de hypotheek hier vanaf hangt, maar sneller dan dit kan helaas niet. Ik hoop dat je de iDeal link inmiddels ontvangen hebt en ik je hiermee duidelijkheid heb kunnen geven.