Skip to main content

Op 28 november heb ik mijn mobiele abonnement verlengd inclusief nieuw toestel (Iphone 11 64GB Black).

Op 30 november heb ik een pakket ontvangen vanuit KPN met hierin het verkeerde toestel (Huawei P30).

Na direct gebeld te hebben met de klantenservice van KPN werd hier een ‘case’ van gemaakt.

Direct op maandag werd ik gebeld door de logistieke partner (CEVA) van KPN voor extra opheldering.

Uiteindelijk heb ik een aantal dagen later zelf gebeld om de status op te vragen en het bleek dat ik mijn verkeerd geleverde toestel kon retourneren.

Hiervoor heb ik ook een retourlabel ontvangen.

Het verkeerde toestel is retour gestuurd en op 10 december ontvangen.

Op 11 december heb ik een e-mail ontvangen vanuit KPN waarin werd vermeld dat de retour (Iphone 11 64GB Black) nog niet is ontvangen.

Hierop heb ik wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice om uit te leggen dat de retour ook geen Iphone betrof maar een Huawei omdat dit verkeerd geleverd is.

Dit zou door worden gegeven aan de juiste afdeling zodat de koppeling in orde gemaakt zou worden en alles zou kunnen worden afgerond.

Vervolgens ontvang ik op 13 december het verkeerd geleverde toestel (Huawei P30) weer op mijn adres met een extra brief in het pakket waarin staat vermeld: 

“De retour betreft geen Iphone maar een Huawei.

Deze is niet door CEVA/KPN geleverd.

In overleg met KPN sturen wij het pakket weer retour.” 

Voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice en wederom afgewimpeld met de vraag om een aantal dagen te wachten.

De “klant expert” neemt spoedig contact op.

 

De fouten stapelen zich hier op en ik word steeds in de wacht gezet.

Wat kan ik nog meer doen om dit spoedig af te handelen of een keer in contact te komen met de juiste oplossing?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

PS. In de winkel kan dit ook niet worden afgewikkeld is mij telefonisch al verteld.

Hoi @CAronds. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je het verkeerde toestel hebt ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Wat stond er op de pakbon? Hebben wij een verkeerde doos bij je bestelling gedaan of is het een totaal verkeerde bestelling? Ik zie dat er inmiddels al een klacht is aangemaakt en doorgezet naar de juiste afdeling. Heeft deze afdeling inmiddels al contact met jou opgenomen? 


Hoi @CAronds. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je het verkeerde toestel hebt ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Wat stond er op de pakbon? Hebben wij een verkeerde doos bij je bestelling gedaan of is het een totaal verkeerde bestelling? Ik zie dat er inmiddels al een klacht is aangemaakt en doorgezet naar de juiste afdeling. Heeft deze afdeling inmiddels al contact met jou opgenomen? 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat onze klachtenafdeling het probleem al heeft kunnen verhelpen. Anders weet je ons te vinden!


Reageer