Skip to main content

Hallo,

Mijn telefoon is vanochtend kapot gegaan maar ik dacht ik ben gelukkig verzekerd bij KPN. Nu bleek helaas bij het claimen van de schade dat mijn adres nog op een oud adres stond (factuur adres wel op mijn huidige adres) Dit kon ik alleen veranderen met een berichtje in mijn telefoon maar die doet niet. 

Dus ben ik naar een KPN winkel gegaan met mijn telefoon en ID. Hier wisten ze ook niets anders dan bellen met een derde organisatie, wat ik niet kon. De persoon aan de telefoon wilde ook niet meedenken, zat waarschijnlijk ook vast in een systeem. De enige optie was je krijgt een sms met info wanneer ze hem kunnen komen ophalen(op een telefoon die het niet doet) en dat kan niet via mail of iets anders. En daarmee had ik het maar te doen. 

Ik was bij de KPN winkel om het adres ook goed te krijgen maar dit kon niet meteen vandaag. Het telefoontje van de KPN medewerker met de schade afhandeling mensen ging er juist om dat ze wel het adres daar anders erin zouden zetten. 

Dit is niet gebeurt en nu komt er dus een koerier naar een ander adres dan die van mij op een tijd die ik niet weet met geen mogelijk om te bellen want mijn telefoon is kapot.

Dan denk je je praat met de chatbot en die kan dan misschien een medewerker in de chat krijgen maar helaas alleen een bel afspraak mogelijk, op een telefoon die het niet doet. Een soort paarse krokodil situatie. 

Mijn vraag concreet: Is er een mogelijkheid om contact te krijgen anders dan via een telefoon of zal ik toch echt weer naar een winkel moeten waar ze ook niets voor me kunnen betekenen? 

Hallo @Knarf12345 ,

Ga (weer) naar de KPN-winkel. Daar kunnen ze jou helpen. 
 

Andere contactmogelijkheden zijn Facebook, X of toch 0800-0402. 


En contact met de verzekeraar of het ontvangen van berichten kan ook door je SIM kaart tijdelijk in een andere telefoon te stoppen.


Reageer