Skip to main content
Vraag

Vier maanden eerder overstappen van Odido naar KPN met nummerbehoud en toestel

• July 3, 2026
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Ik heb nu een abbo lopen bij odido voor mijn mobiel. Nu wil ik graag overstappen naar KPN omdat ik daar ook internet en tv heb. Kan ik met nummerbehoud overstappen naar KPN 4 maanden voor abbo afloopt bij odido? Ik wil een mobiel abbonnement + toestel. Ik hoor het graag en vooral hoe ik dit doe. 

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Dubbel abbonnement 

Welkom op de community van KPN.

Wat jij graag wilt is gewoon mogelijk, maar dan krijg je wel in één keer een afkoopsom bij Odido voor de laatste 4 maanden dat het contract nog zou lopen.
Hou hier dus rekening mee als je dat geen probleem vindt.

Als je nu wenst over te stappen met je mobiele 06-nummer naar KPN, dan is dat dus mogelijk.
Tijdens het bestellen van je mobiel abonnement + toestel bij KPN, kies je bij het aanvragen voor nummerbehoud voor “Versnelt of per direct” overstappen met je 06-nummer.

Dus niet kiezen voor “per eind contract”, want dan wordt je 06-nummer pas na 4 maanden overgezet naar KPN, en dat is niet wat je nu zou willen.

Dus kies bij de aanvraag voor nummerbehoud tijdens het bestellen voor de optie “Versnelt of per direct” en je 06-nummer wordt dan vaak binnen 7 werkdagen overgezet van Odido naar KPN.
Je krijg daar ook alle informatie over per mail vanuit KPN, zoals op welke dag (datum) het 06-nummer wordt overgezet van Odido naar KPN.

Als het toestel van jouw keuze gewoon op voorraad is, en je besteld overdag, dan heb je hem vaak al de volgende werkdag in huis.
Bestel je tijdens het weekend, dan zal je toestel op de maandag of dinsdag bezorgd worden.
Ook hiervan krijg je alle informatie en track en trace via de mail.