Skip to main content
Antwoord

Visual Voicemail werkt niet meer op iPhone 14 Pro

• October 30, 2025
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag, gisteren opmerking gekregen waarom ik niet terugbel. Inmiddels sinds 7 dagen geen visual voicemail berichten meer ontvangen op mijn Iphone 14pro. Zelfs als ik de voicemail wil aanpassen krijg ik de volgende foutmelding: De bewerking kon niet worden voltooid (com.apple.mobilephone fout 1035). Inmiddels alle instelling gewijzigd en zelfs gisteravond telefoon volledig opnieuw geïnstalleerd vanuit de icloud. Helaas zonder succes. Heel erg vervelend omdat ik de telefoon zakelijk gebruik en meerder voicemails ontvang als ik niet bereikbaar ben. Graag een oplossing.

Gr Sjoerd

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Sjoerd1973 en ​@KittyD. Erg onhandig wanneer de Visual Voicemail niet goed functioneert en je niet berichten krijgt dat er een voicemail op je staat te wachten. Dat is helemaal lastig als je je telefoon zakelijk gebruikt. 

Het normale advies is om de Visual Voicemail even uit te schakelen en daarna weer in te schakelen. Dat lost vaak deze problemen op. Nu heeft KittyD al iets soortgelijks geprobeerd, maar ik wil jullie toch aanraden eens de onderstaande instructie te volgen.

Wil je Visual Voicemail niet meer gebruiken? Bel dan naar 1233 en kies optie 4 om Visual Voicemail uit te zetten.

Besluit je later dat je Visual Voicemail toch weer wilt gebruiken? Stuur dan een sms naar 121 met de tekst STATE (in hoofdletters).

Mocht dat niet helpen, dan kun je het beste bellen met onze helpdesk. Dan een collega een ticket voor de Technische Dienst aanmaken en dan kan het verder uitgezocht worden. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 30, 2025

Hier hetzelfde probleem! Is er inmiddels een oplossing? 

Voicemail berichten komen gewoon niet binnen op Iphone.

Inmiddels nieuwste software geïnstalleerd en telefoon volledig opnieuw geinstalleerd vanuit icloud.

Zonder resultaat!

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt 

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Ik heb hetzelfde probleem op mijn iPhone 13. Van alles geprobeerd:

UIT en vervolgens AAN naar 1233 (tussendoor en erna iPhone herstart). 
STATE naar 121 gesms’t

STATE naar 19333 maar die wordt niet afgeleverd. 
Simkaart eruit gehaald. 
Telefoon herhaaldelijk herstart. 

Heel storend. Het probleem, van het niet werken van visual voicemail, komt steeds terug.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Hoi ​@Sjoerd1973 en ​@KittyD. Erg onhandig wanneer de Visual Voicemail niet goed functioneert en je niet berichten krijgt dat er een voicemail op je staat te wachten. Dat is helemaal lastig als je je telefoon zakelijk gebruikt. 

Het normale advies is om de Visual Voicemail even uit te schakelen en daarna weer in te schakelen. Dat lost vaak deze problemen op. Nu heeft KittyD al iets soortgelijks geprobeerd, maar ik wil jullie toch aanraden eens de onderstaande instructie te volgen.

Wil je Visual Voicemail niet meer gebruiken? Bel dan naar 1233 en kies optie 4 om Visual Voicemail uit te zetten.

Besluit je later dat je Visual Voicemail toch weer wilt gebruiken? Stuur dan een sms naar 121 met de tekst STATE (in hoofdletters).

Mocht dat niet helpen, dan kun je het beste bellen met onze helpdesk. Dan een collega een ticket voor de Technische Dienst aanmaken en dan kan het verder uitgezocht worden. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Hallo Arjen,

Ik heb vanmiddag inmiddels contact gehad met de (zakelijke) helpdesk. Er is een ticket aangemaakt.

Gr Sjoerd

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ok top. Ik ben benieuwd of er op korte termijn contact met je wordt gezocht en het wordt opgelost :)