Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

sinds enkele maanden komt het meerdere keren voor dat ik een dag later een voicemail bericht ontvang.
Het toestel aan-/uitzetten helpt niet. 
Gezien mijn beroep is het zeer onwenselijk dat ik voicemail berichten later ontvang dan bedoeld. 
Kunt u aangeven hoe we dit oplossen? 
Hartelijke groet 

Ik neem aan dat je bedoeld dat je de sms-notificatie pas (een dag) later krijgt? Dat kan gebeuren als je toestel uit staat of anderszins onbereikbaar is.


Ik neem aan dat je bedoeld dat je de sms-notificatie pas (een dag) later krijgt? Dat kan gebeuren als je toestel uit staat of anderszins onbereikbaar is.

De kans daarop is natuurlijk wel heel klein want je zet neem ik aan je toestel niet dagelijks uit en als het goed is heb je ook wel dekking van het netwerk van KPN.


Ik neem aan dat je bedoeld dat je de sms-notificatie pas (een dag) later krijgt? Dat kan gebeuren als je toestel uit staat of anderszins onbereikbaar is.

Voicemail bericht = sms notificatie. 
Toestel staat ip altijd aan

 

 


Dus als je repressief 2 of 3 X per dag je voicemail beluistert dan is een toch al eerder ingesproken bericht toch nog niet te beluisteren?


Hallo @Berghuis, welkom op het forum! Je hoort de sms notificaties in principe direct te ontvangen. Als je bereik niet ideaal is dan kan het echter wel voorkomen dat ze later binnenkomen. Heb je een smartphone? Zo ja, dan raad ik je visual voicemail aan. Bij een iPhone zit dit ingebouwd, voor Android hebben we een app. Meer info over visual voicemail en hoe het werkt vind je hier op onze website.