Skip to main content
Beantwoord

Voicemail werkt niet meer, hoort alleen piep verder niets

• May 23, 2025
  • 9 reacties
  • 107 keer bekeken

voicemail werk niet meer kpn gebeld hadden geen antwoord op het probleem. Zelfs erger gemaakt. ik stel via de app de voicemail in. Nieuwe voicemail ingesproken. Mezelf even gebeld om te testen. Je hoort alleen een piep verder niets.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@dwoe,

Als ik heb goed begrijp, hoort de beller alleen een piep en niet het door jou ingestelde bericht? Dat is niet zo handig natuurlijk 😕 Het is me ook niet helemaal duidelijk hoe dit kan 🤔 

Wat voor toestel heb je precies? En wat gebeurt er als je niet de app gebruikt om dit in te stellen, maar probeert om dit via bellen naar 1233 te regelen? Maakt dat een verschil? 

9 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 26, 2025

Hi ​@dwoe,

Als ik heb goed begrijp, hoort de beller alleen een piep en niet het door jou ingestelde bericht? Dat is niet zo handig natuurlijk 😕 Het is me ook niet helemaal duidelijk hoe dit kan 🤔 

Wat voor toestel heb je precies? En wat gebeurt er als je niet de app gebruikt om dit in te stellen, maar probeert om dit via bellen naar 1233 te regelen? Maakt dat een verschil? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2025

1233 gedaan toen ik een medewerker aan de lijn had, maar dat hielp niet. toen deed hij het helemaal niet meer. Eerst deed alleen het oude bericht nog

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat gebeurt er als je voicemail even helemaal uitschakelt, en dan een paar uur later weer inschakelt? Zou je dat eens kunnen testen? Maakt dat nog geen verschil, zou je me dan nog willen laten weten welk toestel je hebt ​@dwoe

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

galaxy 22, maar op mijn prive telefoon galaxy 24 zelfde probleem

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

De voicemail uit gezet en opnieuw aan, toen deed de voicemail het, alleen niet mijn persoonlijke bericht die ik via de app heb ingesteld maar een standaard. Spreek boodschap in. Maar ik kreeg sms dat ik de telefoon een herstart moest geven. Weer geprobeerd telefoon hangt zich nu zelf op na een aantal keer overgaan. 

Ik snap hier echt niets van. ik ben het nu alleen op de belangrijkste telefoon aan het uit proberen waar de voicemail echt van moet werken. De S22

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mijn excuus voor de late reactie ​@dwoe, jouw berichten zijn ergens tussen wal en schip geraakt waardoor ik ze nu pas zie 😬

Heb je op beide toestellen de voicemail app geïnstalleerd? Zo ja, zou je die van de S24 dan eens willen verwijderen, en dan via daar nog weer via 1233 instellen? Het is mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk of het de app is die hier voor de problemen zorgt, als de app niet aanwezig is het toestel kunnen we dit testen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 17, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien, en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels gelukt is om de voicemail weer naar wens in te stellen! Mocht dat niet het geval blijken te zijn, dan hoor ik het uiteraard graag.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 20, 2025

Ik was op vakantie, thuis gekomen weer geprobeerd werkt nog steeds niet. heb de app op beide toestellen er af gehaald er op gezet. updates van toestellen gehad. 1233 gebeld zo geprobeerd. Lukt nog steeds niet op beide toestellen s22 en s24. Dus ik heb alle mogelijkheden geprobeerd die er zijn.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 23, 2025

Aan jouw inzet ligt het in ieder geval niet ​@dwoe 😐

Het lijkt me nu raadzaam dat de technische dienst jouw aansluiting goed gaat bekijken, zodat er gezocht kan worden naar een mogelijke fout aan onze kant. Via de community kan ik deze aansturing niet voor je doen, omdat daar ‘live’ contact voor nodig is. Dit kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt.

Ik hoop dat je ondanks het gedoe met de voicemail, wel een hele fijne vakantie hebt gehad!