Skip to main content

Ik heb mijn KPN simkaart overgezet in mijn nieuwe HTC Desire 22 Pro. Zolang VoLTE is ingeschakeld worden inkomende gesprekken weergegeven als Onbekend. Gaat KPN dit in de toekomst nog aanpassen?

Goedemorgen @Ronka en bedankt voor jouw berichtje :)

Wat gebeurt er als je je simkaart in een ander toestel doet (en Volte daar ook inschakelt)? Ik durf eigenlijk niet meteen te zeggen of dit binnen onze invloed ligt, het kan ook iets zijn op toestel niveau. Daarom ben ik in eerste instantie vooral benieuwd wat er gebeurt als je je simkaart dus eens in een ander toestel test. Zie je bevindingen graag tegemoet!


Ik heb geen ander toestel met VoLTE. 

Als ik eerdere posts lees (uit 2018, 2019) zie ik dezelfde chats. Uiteindelijk komt het erop neer dat KPN de software op de betreffende telefoon moet aanpassen. En dat gebeurt niet bij alle merken.... Klopt dit?


In dat geval kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische dient @Ronka.

Nu zie ik dat je je profiel voor een groot gedeelte al hebt ingevuld, super. Ik mis alleen het desbetreffende 06 nummer nog. Als je deze nog toe kunt voegen aan je forumprofiel dan kan ik dit voor je doorzetten. Kun je me een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Profiel aangepast


Profiel aangepast

Super, dankjewel @Ronka.

Ik heb dit meteen doorgezet naar de technische dienst en zij zullen dit verder op gaan pakken. Je zult nog bericht van hen krijgen, wacht dat eventjes af!


Hi @Ronka! Ik heb via een ander topic antwoord gekregen op je vraag. 

Het gaat in dit geval om een probleem binnen het toestel. Binnen het 4G netwerk wordt het nummer wel meegegeven naar je telefoon. Maar die laat het vervolgens niet zien. Dit omdat het toestel niet geaccrediteerd is. 

Om dit op te lossen kan je contact opnemen met HTC. 


Bram,

Een dergelijk antwoord verwachtte ik al.

De toestellen die KPN levert zijn vast wel alle geaccrediteerd?

Ik heb ooit HTC-toestellen gekocht bij KPN (o.a. U11), maar nu heeft KPN die niet meer…

Jammer dat dan ook alle service meteen ophoudt.

 

groet,

Ron


Bram,

Een dergelijk antwoord verwachtte ik al.

De toestellen die KPN levert zijn vast wel alle geaccrediteerd?

Ik heb ooit HTC-toestellen gekocht bij KPN (o.a. U11), maar nu heeft KPN die niet meer…

Jammer dat dan ook alle service meteen ophoudt.

 

groet,

Ron

Misschien dubbel maar ik krijg ook net terugkoppeling van een collega van de technische dienst @Ronka en zij geven (ook) aan dat dit bij HTC ligt, hier hebben we als provider geen grip op. Hopelijk komt HTC snel met een update o.i.d. zodat jij weer kunt zien wie je belt, ik hoop in ieder geval van harte met je mee!


Dank je wel voor de moeite.


Dank je wel voor de moeite.

Toch graag gedaan @Ronka :)Â