Skip to main content

De reactie die ik krijg is: 'Helaas heeft de klant geen toestel wat bij KPN op dit moment op VoLTE werkt'.
Dus wij ondersteunen VoLTE nog niet op andere toestellen dan die op onze website staan. Voorlopig blijft dit zo, als ik er meer over hoor dan ben je de eerste aan wie ik denk!

 

Goedemorgen Susan,

 

Ik weet dat dit topic 2 jaar oud is, maar zijn er in de toekomst nog pilots met toestellen die wel voLTE ondersteunen af fabriek, maar nog niet op het KPN netwerk? Ik heb namelijk zelf een Pixel 4XL van Google, en deze ondersteund de techniek namelijk…..

Graag hoor ik van je!

Grt Jeroen 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @Borssie, zó dat is wel een tijdje geleden inderdaad! Ik heb even navraag gedaan hiervoor, want dit is een zeer specifieke vraag. Zodra ik meer weet laat ik het horen!


@Borssie het duurde even en ik was enkele dagen afwezig maar inmiddels is er bericht terug! Google zelf moet zorgen dat de toestellen geschikt zijn voor VoLTE. Nu krijg ik als reactie dat ze hierover in contact zijn met Google, maar dat er nog niks over bekend is verder. Je kan altijd jouw vraag bij Google neerleggen, hoe meer mensen het willen hoe eerder zo’n bedrijf hier naar gaat kijken!


Reageer