Skip to main content
Beantwoord

Voordeel bij 4 mobiele KPN abonnementen ?

• August 9, 2020
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Is het mogelijk met 2 hussel en 2 andere KPN mobiele abonnementen meer voordeel te krijgen dan de standaard 2GB per nummer? Of moet ik dan gaan bijbetalen op de toch al dure abonnementen?

Beste antwoord door Bart van KPN

Wil je meer MB's? Dan kun je jouw abonnement verhogen. Dit kan via Mijn KPN. Verder kun je wel gratis onderling bellen en MB's delen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 9, 2020

Is het mogelijk met 2 hussel en 2 andere KPN mobiele abonnementen meer voordeel te krijgen dan de standaard 2GB per nummer? Of moet ik dan gaan bijbetalen op de toch al dure abonnementen?

Admin: vraag verplaats naar je eigen topic, dubbel vragen hoeft niet

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 9, 2020

Er is geen "standaard 2 GB". Bij de oude abonnementen was er dubbele data. Dus 2 GB maakte 4 GB. Bij de Hussel abonnementen bestaat dat niet meer.

Wil nog niet zeggen dat het dan gelijk super duur is. Bijvoorbeeld: ik betaal nu 15,46 voor 200 belminuten / sms en 1 GB data wat dus verdubbeld word naar 2 GB. Bij Hussel betaal je 15 euro voor 2 GB data en onbeperkt bellen / sms.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 9, 2020

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 9, 2020

Dank je Nick. Maar bellen en sms doen we weinig. Bij KPN is dat zover ik dat zie niet om te zetten in meer GB en minder bellen/sms, toch?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 19, 2020

Wil je meer MB's? Dan kun je jouw abonnement verhogen. Dit kan via Mijn KPN. Verder kun je wel gratis onderling bellen en MB's delen.Â