Skip to main content

Is het mogelijk met 2 hussel en 2 andere KPN mobiele abonnementen meer voordeel te krijgen dan de standaard 2GB per nummer? Of moet ik dan gaan bijbetalen op de toch al dure abonnementen?

Is het mogelijk met 2 hussel en 2 andere KPN mobiele abonnementen meer voordeel te krijgen dan de standaard 2GB per nummer? Of moet ik dan gaan bijbetalen op de toch al dure abonnementen?

 

Admin: vraag verplaats naar je eigen topic, dubbel vragen hoeft niet


Er is geen "standaard 2 GB". Bij de oude abonnementen was er dubbele data. Dus 2 GB maakte 4 GB. Bij de Hussel abonnementen bestaat dat niet meer.

Wil nog niet zeggen dat het dan gelijk super duur is. Bijvoorbeeld: ik betaal nu 15,46 voor 200 belminuten / sms en 1 GB data wat dus verdubbeld word naar 2 GB. Bij Hussel betaal je 15 euro voor 2 GB data en onbeperkt bellen / sms.


U had uw vraag hier al gesteld: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/opzeggen-of-verlengen-503930?postid=1048395#post1048395


Dank je Nick. Maar bellen en sms doen we weinig. Bij KPN is dat zover ik dat zie niet om te zetten in meer GB en minder bellen/sms, toch?


Wil je meer MB's? Dan kun je jouw abonnement verhogen. Dit kan via Mijn KPN. Verder kun je wel gratis onderling bellen en MB's delen.Â