Skip to main content

dag,

ik heb tweemaal de voordeelbundel 2000 gekocht in maleisië en in indonesië en in beiden landen kan ik geen internet gebruiken. ik heb alle stappen van de website voor tekefooninstellingen  gevolgd en zie ook het netwerk signaal dat er bereik is. maar toch kan ik niet internetten? 

Hallo @Mer12345 ,

Ik neem aan dat je een abonnement hebt, want met een prepaidkaartje kun je geen gebruik maken van die bundels. 
 

Verder is Maleisië een “supervoordeelland” en Indonesië een “voordeelland”.  Voor deze landen zijn er verschillende bundels. De bundel “SUPER VOORDEEL 2000 AAN” werkt niet in Indonesië.

Je zal voor Indonesië dan een nieuwe bundel moeten kopen. Hier staat de informatie: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

In Indonesië heb je via : 

Sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266

alleen data. 

 

Met deze twee kun je wel bellen: 

Sms VOORDEEL 100 AAN naar 1266

Sms VOORDEEL 500 AAN naar 1266

Klik voor de prijzen op de groene link hierboven.


 

Heb je toch de VOORDEEL DATA 2000 bundel? Dan zou die in Indonesië ook moeten werken. Maar dan is het een kwestie van diverse providers uitproberen. 

Wat ook wil helpen is om de netwerkinstellingen van het toestel eens te resetten.

Android

Apple


Is het gelukt met de tips van Noordzee, @Mer12345?


Dank gelukt inmiddels. ik zie nu dat ik twee x voordeel aan 2000 heb besteld in de veronderstelling dat dit data was, nu inmiddels wel de juiste code gebruikt . Is dit nog terug te draaien?


Een bundel kan niet geannuleerd worden. Wat je wel kan doen, is achteraf restitutie aanvragen als je de bundel niet hebt gebruikt. Als je de nieuwe factuur hebt ontvangen en weer in Nederland bent, dan kan je telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. Mijn collega kan dan controleren of je de bundel hebt gebruikt en eventueel een vergoeding aanbieden.


Reageer