Skip to main content

Goedenavond,

 

deze week ben ik overgestapt van provider van caiway naar tweak. Hiervoor werkte vowifi prima en op andere netwerken zoals op het werk of bij familie werkt het wel. 
 

ik heb mijn hele netwerk gecontroleerd(ben it’er) en meerdere telefoons gebruikt echter ik krijg het niet aan de praat.

 

wel zie ik dat meerdere personen hier problemen mee hebben zoals in dit topic terug te lezen: 

 

 

mijn vraag is kan mijn ip-adres op 1 of andere manier gewhitelist worden of kan het zijn dat mijn provider momenteel nog niet geaccepteerd wordt door kpn mobiel? 
 

mijn ip-adres is te vinden in mijn profiel 

 

alvast bedankt :)

Is er toevallig iemand of een moderator die mij hierbij verder kan helpen? Ik kan nu namelijk niet meer thuis werken omdat ik niet bereikbaar ben en dat is in deze tijd toch wel erg handig :)


Hoi @Stefanbroersen . Welkom op het forum.

Mijn eerste ingeving was om je naar tweak te verwijzen maar toen zag ik dat @Erik_ blijkbaar een mogelijkheid heeft gevonden om dit intern bij ons aan te kaarten.

Ik heb ze een mail gestuurd (inclusief jouw ip) en zodra ik meer weet, laat ik jou dat weten


Bedankt Erwin_ ik hoor graag wat hier is uitgekomen :)

 

 


Mijn collega geeft aan dat het opgelost is. Is dit ook jouw ervaring?


Mijn collega geeft aan dat het opgelost is. Is dit ook jouw ervaring?

@Erwin_ , Het probleem is opgelost :)

Wilt u mij nog laten weten wat precies de oplossing is geweest? Dan kan ik dit terug koppelen naar Tweak aangezien meerdere klanten daar problemen zullen ervaren. Ik zal er ook voor zorgen dat mijn externe ip als statisch wordt ingesteld.

 

 


Mijn collega heeft een reeks ip adressen die bij tweak horen, toegevoegd. 


Oké, goed om te horen. Dan is het probleem opgelost en kan het topic gesloten worden. Zeer bedankt!