Skip to main content

Goedendag,

 

Graag jullie hulp om VOWIFI via mijn nieuwe internetaansluiting toe te staan.

Elders werkt VOWIFI wel op mijn toestel.

Jullie hebben mij eerder hiermee geholpen, zie mijn oude topic.

Ik vond ooit onderstaande vraag met hetzelfde probleem, dat jullie eerder opgelost hebben.

vowifi via TWEAK werkt niet

 

In mijn profiel staat mijn IP-adres.

Alvast dank voor jullie hulp!

Hi @RvU, ik pak dit graag op. 

Je hebt bijna alle gegevens in je profiel ingevuld. Zou ik van jou ook nog je 06-nummer mogen hebben? Dan kan ik dat ook doorgeven en weten we zeker dat het gaat werken. 

 


Bedankt.

06 staat nu wel in mijn profiel.


Dankjewel, ik ben nu echter in de war. Ik zie dat het mobiele abonnement niet bij KPN zit, nu dat ik beter kijk bij Youfone? Ik kan je bij ons namelijk helemaal niet vinden in het systeem en daarom ook niets wijzigen. 

Zie ik dit verkeerd? 


Hi @Alex, ik heb mijn profiel aangevuld met een KPN mobiel nummer. Ik hoop dat je de aanvraag om mijn IP vrij te geven voor bellen via WiFi nu wel in gang kan zetten.

 

Ter toelichting, de vorige keer konden zowel Youfone als Tweak dit niet voor elkaar krijgen. Via hulp van het forum op tweakers.net bij jullie forum uitgekomen. En jij kon mij toen wel direct helpen. Nu ben  ik van Tweak naar Glasnet gewisseld en de ip is nog niet vrijgegeven. Direct mobiel bereik is bij mij thuis beperkt.

 


Hi @RvU, duidelijk en dankjewel voor het adres. Dit wordt binnen 5 werkdagen aangepast zodat je weer gebruik kan maken van VoWiFi. 


Super, bedankt voor het in gang zetten!


Hartelijk bedankt! Sinds vandaag weer VoWiFi.


Hartelijk bedankt! Sinds vandaag weer VoWiFi.

Fijn om te lezen, graag gedaan.