Skip to main content

Het is mij de afgelopen maand niet gelukt om VoWIFI via het KPN-netwerk draaiend te krijgen. Zowel met een fysieke simkaart als met e-sim kan ik geen verbinding maken als ik niet gelijktijdig ook verbinding heb met mobiele netwerk. Het lijkt echter niet aan mijn telefoon te liggen, want mijn zakelijk nummer van T-Mobile werkt gewoon prima via wifi. Wat kan ik nu doen?

Admin: afgesplitst

Hi @Felix23 en welkom op het forum! Wat gek dat het niet lukt. 😕

Je hebt je T-Mobile simkaart dus in hetzelfde toestel getest en daarmee lukt het wel? Heb je het toestel al eens herstart sinds dit speelt, en de VoWifi instellingen uit en weer aan gedaan? 
Ook ben ik benieuwd of het bij geen enkel wifi netwerk werkt, of bij één specifieke. Ik hoor het graag! 


Het kan zijn dat jouw merk telefoon het voor kpn nog niet geïmplementeerd heeft op het model wat je hebt. 

Zo ondersteunt Motorola het op het kpn netwerk met nog maar 5 modellen. Op de overige modellen werkt het niet. 

T-mobile heeft andere specificaties en is bovendien een internationale provider. Dat lijkt voor veel fabrikanten interessanter.Â