Skip to main content
Beantwoord

Vraag over actie

• November 27, 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Hoi!
Mijn simonlyabonnement is vandaag ingegaan. Ik zie dat er een actie is: je krijgt nu 2 + 2 GB en onbeperkt bellen/sms voor € 15,- p/mnd met KPN husselvoordeel. Ik zie dit niet terug bij mijn producten. Graag hoor ik wat te doen.

Beste antwoord door Nick83

Hoi!
Mijn simonlyabonnement is vandaag ingegaan. Ik zie dat er een actie is: je krijgt nu 2 + 2 GB en onbeperkt bellen/sms voor € 15,- p/mnd met KPN husselvoordeel. Ik zie dit niet terug bij mijn producten. Graag hoor ik wat te doen.

Dit is alleen voor nieuwe abonnementen. Als je kunt verlengen dus. Niet voor bestaande abonnementen waarvan de contractperiode nog niet vetstreken is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• November 27, 2020

Wachten tot je weer kan verlengen en hopen dat er dan een actie is waar je wel gebruik van kunt maken.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 27, 2020

Hoi!

Dit is alleen voor nieuwe abonnementen. Als je kunt verlengen dus. Niet voor bestaande abonnementen waarvan de contractperiode nog niet vetstreken is.