Skip to main content

Hallo, 

 

Kan iemand me uitleggen waarom dit op mijn factuur staat? Ik was mn factuur aan het checken en toen zag ik ipv de normale regels op de factuur dit staan : 

ESP 00316**0046****** 20 aug 17:20 0:02 0,000 * , Kan iemand me uitleggen waarom het rode gedeelte zoals hiernaast gemarkeerd merder keren op mijn factuur staat?

 

Admin: privégegevens verborgen

Voor een uitleg over je factuur kun je het beste bellen met 0800-0402. Een medewerker kan na klantverificatie de specificatie samen met jou doornemen. 


Hallo,

 

Kan iemand mij mailen? Ik heb heb al een betaling gedaan en toch zeggen jullie dat ik morgen geblokkeerd wordt terwijl er nog maar 1 factuur van januari open staat


Goedemorgen, @Mirocky,

Voor dit soort zaken kan je het beste bellen met 0800-0402 en vragen naar de afdeling collections om te vragen wat de huidige status is. 


Dat lukt niet, als ik factuur inspreek dan gebeurd er niets en nu wordt ik gebeld en ik kon niet opnemen vanwege mijn werk en ik wordt niet nog eens gebeld


Probeer ‘t eens opnieuw met ‘afdeling collections’ 


Lukt niet..... En ik zit op mijn werk kan ik niet bellen, klantenservice 


Voor dit soort factuurvragen is toch echt de klantenservice nodig @Mirocky


Beste Jeroen, 

 

Het is aardig dat je reageert maar ik heb ze al gebeld en ik krijg geen gehoor en.terug bel actie gedaan en dan wordt je net gebeld als jezelf telefoon hebt...