Skip to main content
Antwoord

Vraag over levertijd iPhone 17 Black 256GB en update-tijden van levertijdenpagina

• September 30, 2025
  • 4 reacties
  • 263 keer bekeken

Hallo,

Ik heb op 18 september de iPhone 17 Black 256GB besteld bij KPN. Sindsdien staat mijn bestelstatus nog steeds op “Controleren”.

Op de pagina met indicatie levertijden zie ik dat voor mijn model staat: “verwachte levertijd 1 à 2 weken”. De laatste update van die pagina lijkt van 23 september te zijn. Vandaag is het dinsdagmiddag, maar de datum is nog niet ververst.

Mijn vragen zijn:

1. Wanneer kan ik mijn toestel ongeveer verwachten? Wordt er voor bestellingen van 18 september al een concretere leverdatum gegeven?

2. Op welk moment van de dag wordt de levertijdenpagina bijgewerkt? Gebeurt dat op dinsdagen op een vast tijdstip, of kan dat ook later op de dag zijn?

Alvast bedankt voor de reactie!

Met vriendelijke groet,

Lars R

Beste antwoord door Flitsend

Als de pagina vandaag niet bijgewerkt wordt kan het natuurlijk zo zijn dat de levertijd hetzelfde is gebleven. Ik hoor ook veel verhalen hier over. De ene had 'm na een dag, de ander nog steeds niet, heel bizar dat de uitlevering zo moeizaam gaat, het zal een populair toestel zijn denk ik dan. 

Van bestellingen voor 19 september is een levertijd van 1 a 2 weken op je toestel. Het kan dus goed zijn dat jouw bestelling die 2 weken aantikt, dan kom ik uit begin oktober. Ik ben bang dat het dus nog even afwachten is. Het is de levertijd vanaf 19 september denk ik, aangezien dat de release datum was.

Ik kan goed begrijpen dat je 'm snel in handen wilt hebben. Welk model heb je besteld als ik vragen mag? 

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • September 30, 2025

Vorige week had ik gekeken rond 10:15 en toen was de pagina al bijgewerkt!

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Als de pagina vandaag niet bijgewerkt wordt kan het natuurlijk zo zijn dat de levertijd hetzelfde is gebleven. Ik hoor ook veel verhalen hier over. De ene had 'm na een dag, de ander nog steeds niet, heel bizar dat de uitlevering zo moeizaam gaat, het zal een populair toestel zijn denk ik dan. 

Van bestellingen voor 19 september is een levertijd van 1 a 2 weken op je toestel. Het kan dus goed zijn dat jouw bestelling die 2 weken aantikt, dan kom ik uit begin oktober. Ik ben bang dat het dus nog even afwachten is. Het is de levertijd vanaf 19 september denk ik, aangezien dat de release datum was.

Ik kan goed begrijpen dat je 'm snel in handen wilt hebben. Welk model heb je besteld als ik vragen mag? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 30, 2025

@Flitsend Ik heb de iPhone 17 Black 256gb besteld. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Lars R, welkom op de community. De lijst wordt over het algemeen bijgewerkt zodra er nieuwe informatie is, dus daar is niet een vast moment voor. Zodra jouw toestel verzonden kan worden zal je dit in de bestelstatus zien, die wordt op dat moment ook bijgewerkt. 

De zwarte variant is altijd de meest populaire versie, maar als je 'm op 18 september had besteld verwacht ik net als Flitsend dat je 'm begin deze maand zult ontvangen.