Skip to main content
Goedendag, ik ben vanwege reis naar de US ook van plan om mijn abonnement voor 1 maand te upgraden naar KPN 2017 Zorgeloos Premium Plus voor 1 maand, heb op dit moment KPN 2017 Zorgeloos Standaard. Behoud ik als ik na die maand weer terug ga naar Standaard wel mijn recht op de korting van 15 euro per maand ? Verder zie ik dat het nieuwe abonnement pas in gaat na 1 maand. Is dat eventueel te versnellen, want vertrek over 2 weken al ?



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt



Nou, bij upgraden gaat het a.h.g.i. direct in. Bij "verlengen" (nieuw abonnement; zelfde nummer; zelfde provider) ook, indien je al buiten je contractperiode zit.



Ik weet niet of je weer terug kunt naar "2017 Zorgeloos Standaard", want dat is een oude abonnementsvorm.



Ga je verlengen met het US & Canada abonnement dat zit je dáár gelijk minimaal één jaar aan vast.



Een moderator kan je nog preciezer informeren/helpen. Handig als je vast je gegevens in je forumprofiel zet voor hem/haar. Onderaan wijzigingen opslaan 😉



P.S. je kunt ook een "buiten-E.U. bundel" nemen voor de periode.
Hoi @D.Zeedzen, welkom op het forum! Je kunt binnen je abonnement maandelijks verhogen en verlagen (nooit lager dan waarmee je bent ingestapt). De korting die je hebt gaat mee. Dus als je verhoogt wordt de korting ook iets hoger, als je dan weer verlaagt, gaat de korting ook weer mee terug naar het originele niveau.



Wel is het zo dat een dergelijke aanpassing ingaat op de eerste van de volgende maand. Dus, als jij net op 1 juni dit gedaan hebt, dan gaat dit helaas ook pas op 1 juli in.



Peter, dit is iets anders dan verlengen. Bij een mobiel abonnement wordt je als het ware gekoppeld aan de hele serie aan abonnementen die er was toen je het abonnement afsloot. Het abonnement dat je afgesloten hebt is daarbij je beginpunt. Je kunt verder (maandelijks) dan je abonnement wijzigen naar een hogere variant, en weer terug naar beneden tot aan je beginvariant. Dus in dit geval, waarbij begonnen is met een 2017 Zorgeloos Standaard kan er opgehoogd worden naar 2017 Zorgeloos Premium Plus, en daarna weer terug naar bijvoorbeeld 2017 Zorgeloos Premium, of naar het beginniveau 2017 Zorgeloos Standaard. Maar dus niet naar 2017 Zorgeloos Instap omdat dit lager is dan Standaard.