Skip to main content
Ik ben al meerdere jaren in het bezit van een abonnement (3x) bij kpn, en glasvezel.

Nu kan ik mijn abo verlengen. Waar ik nu tegen aanliep was toen ik de optie verlengen aantik, ik dezelfde "aanbiedingen" krijg als nieuwe klanten. Ook heb ik nu een abonnement van 20 gig, maar die is er niet meer. Ik wordt (ook omdat mobiel vervangen moet worden) op hogere kosten gedreven. De 10gig is nu even duur als mijn 20 gig? Dus minder voor meer. Al meerdere medewerker op de chat gehad voor een passende abo. Zonder resultaat.



Zou fijn zijn dat ik dit keer ook een extra korting krijg op mijn verlengde abo. Die ik ook bij mijn vorige verlenging wel kreeg.



Ik hoop op een positieve reactie.

Hoi Teus, welkom op het forum! Je krijgt bij verlengen inderdaad dezelfde aanbieding als nieuwe klanten, dat klopt.



Gebaseerd op je bericht (20GB data, compleetmelding in het screenshot) is je huidige abonnement een Zorgeloos Standaard. Dan betaal je daar €23* voor (inclusief de compleetkorting). In het screenshot is een abonnement dat, inclusief compleetkorting, ook €23 kost, maar meer data heeft.



Dus het abonnement an sich is beter als je verlengt. Het kan echter zijn dat je toestelkosten in het nieuwe abonnement hoger zijn. Dat is niet iets waar wij wat aan kunnen doen, dat hangt af van de verkoopprijs van het toestel. En welk deel van die prijs je maandelijks wilt betalen versus in één keer.



*kan zijn dat het een paar cent meer is i.v.m. inflatieprijswijzigingen die elk jaar worden toegepast op lopende abonnementen