Skip to main content

Ik wil graag weg bij Simyo, ze krijgen mijn e-sim niet geactiveerd op mijn nieuwe Iphone. Dus ik heb geen mobiel netwerk. Hoe kom ik toch met KPN in contact? En kan ik wel mijn nummer behouden als de e-sim niet werkt? Ik snap dat de mensen op de klantenservice hier niet echt iets aan kunnen doen, maar het is echt rot om alleen maar in de app te moeten communiceren. Bij KPN word ik aan de telefoon altijd erg goed geholpen.

Hallo @Houblonde als je contractvrij bent bij Simyo kun je met 1 maand opzegtermijn een mobiel abo afsluiten bij KPN via de overstapservice met nummerbehoud.

Denk er wel aan, dat als je ook reeds een thuisabo bij KPN hebt, je de dubbele data en dubbele belminuten van Simyo kwijt bent.

 


Hi @Houblonde,

Ook Simyo heeft een telefonische klantenservice, ze zijn te bereiken via 0800-8007 (Op werkdagen van 9:00 tot 17:30). Mocht je ook via dat klantenservicenummer niet goed geholpen worden, dan ben je uiteraard meer dan welkom bij KPN! Zoals JanD al aangeeft, heb je dan echter wel te maken met een wettelijk bepaalde opzegtermijn van 1 maand, dus dan zou je nog een maand zonder zitten. Ik hoop dus dat je via de telefonische klantenservice van Simyo alsnog goed geholpen gaat worden hiermee, zodat je snel weer bereikbaar zult zijn!


Hallo @Houblonde zie hieronder een link  voor de helpschermen van Simyo:

Bel onze klantenservice voor al je vragen - Simyo