Skip to main content

Goedemiddag,

 

Op mijn factuur zijn bedragen in rekening gebracht door Astro VIP.  Met als store: E-bill.mobi Ik heb niets gekocht qua online abonnementen, ik kan niets vinden onder abonnementen onder Google play. Iedere week wordt er 2.50 in rekening gebracht. Hoe kan dit en is dit te blokkeren? Ik zoe dat er meerdere issues zijn geweest m.b.t. deze store. Ik heb ook al gebeld van de week hierover, toen is de klacht nog niet opgelost.

Vast bedankt!

Hoi @IlonaAmsterdam, welkom op ons forum! 

Dat is wel even schrikken zeg, je bent zeker niet de eerste. Heb je al contact gehad met E-bill? Daar kun je terecht om het geld weer terug te krijgen. Zie bijvoorbeeld dit topic:

Meer informatie daarover kun je hier vinden:

 


Beste Iliona,

mij is iets soortgelijks overkomen,kwam er echter pas na een 1.5 maand achter dat er een betaling via E-Bill.mobi werd gedaan aan ASTRO-VIP. Blijkbaar verloopt dat niet via Google play. De helpdesk van KPN heeft me het nummer gegeven van E-Bill.Mobi (035-5489860). Zij hebben een mail naar Astra-VIP gestuurd voor restitutie van het geld.

Deze organisatie gaat daar niet in mee kreeg ik net te horen, ze willen niets terug betalen. Ik ga daar niet mee akkoord, zeker nu ik zie dat ik niet de enige ben. Het is een ongeoorloofd verdien model.

Mogelijk dat een aantal gedupeerden de krachten kunnen bundelen.

succes met jouw acties voor het terug krijgen van het onterecht geïnde abennementsgeld.

Ad


Is hier inmiddels al meer over bekend? Ik ben er net achter gekomen en er is inmiddels al 37.50 euro van  mijn rekening geschreven