Skip to main content

Beste KPN,

Zojuist ontving ik 2 berichten over een bestelling voor KPN-zakelijk, terwijl ik geen bestelling heb geplaatst.
De berichten verwijzen o.v.v. een ARMOR-bestellingsnummer naar een link om de status te volgen.

Komt dit van u?

Graag verneem ik.

Michiel

 

Admin: foto verwijderd i.v.m. ordernummer

 

Ha @MichielG, welkom! Goed dat je het meldt. Dan heeft de aanvrager waarschijnlijk per abuis een verkeerd 06-nummer doorgegeven. Zou jij jouw 06-nummer in je forumprofiel willen zetten? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan kijk ik of ik kan achterhalen wat er mis gaat. 


Oke, dank voor uw reactie. Heb ik toegevoegd.

Michiel


Dankjewel voor de gegevens. Op je adres of nummer zie ik in ieder geval geen bestelling, daar hoef je je niet druk om te maken. Ik vermoed dat iemand tijdens het bestellen jouw nummer per ongeluk heeft ingevoerd als contactnummer. Heb je sindsdien nog andere berichtjes gekregen? Eventueel met gevoelige informatie. 


Dank voor uw reactie. Ja, ik heb nog verschillende berichten gekregen over de bestelling, alle per sms. De informatie ging met name over afstemmen met koeriers.


Ik stuur je toch nog even een privébericht, Michiel. Ik heb nog wat speurwerk verricht en er moet wellicht toch nog even actie worden ondernomen.