Skip to main content
Beste KPN,



Na diverse mailtjes en een hele conversatie met Wouter op de chat op 19 februari(!) begin ik het zat te worden. Jullie geven aan dat ik in aanmerking kom voor een Harman Kardon speaker doordat ik een nieuw abonnement heb afgesloten in de actieperiode en geven aan dat deze 'mijn kant' op komt maar het is nu eind maart en heb nog niets gezien.



Kunnen jullie mij uitleggen waarom ik hiervoor zoveel moeite voor moet doen? Het is een leuke actie maar de uitvoering verdient geen voldoende zover.



Ik hoor graag van jullie!



grt,

Robert
Welkom Robert, het spijt me dat je nog steeds geen speaker hebt ontvangen. Ik zoek uit wat er mis is gegaan en hoe we zo snel mogelijk de speaker bij jou thuis krijgen. Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer, en een reactie plaatsen als dat is gebeurd?
Profiel is aangevuld.
Dank. Ik zie dat mijn collega van de chat gisteren al de juiste actie heeft ondernomen. Dat lijkt in februari niet te zijn gebeurd. Ik heb nagevraagd of de aanmelding is binnengekomen en wanneer je de speaker kunt verwachten. Ik kom er op terug zodra ik reactie heb.
Dankje Joran, ik wacht het af. Hoor je graag snel weer.
Het blijft wederom erg stil vanuit jullie kant.... ik ga er alsnog vanuit dat dit stilte voor de storm is.

Hoor graag van jullie, het heeft allemaal al veel te lang geduurd! 😞
Ik heb helaas nog geen reactie gekregen en heb er nogmaals achteraan gemaild. Helemaal met je eens dat dit veel te lang duurt!
Pff, ik wacht het wederom af. Ik heb mijn vraagtekens bij de uitvoering van jullie actie en overweeg mijn abonnement dan ook maar niet meer af te nemen. Maar ben nog steeds erg benieuwd....
Goed en slecht nieuws. Je stond nog niet op de lijst van klanten die de speaker nagestuurd krijgen. Ik weet niet wat daar mis is gegaan, mijn excuses dat dit zo lang heeft geduurd. Het goede nieuws is dat we de speaker alsnog nasturen. De doorlooptijd is ongeveer twee weken. Ik ga niet uit van verdere problemen maar laat het weten als je de speaker niet binnen deze tijd ontvangt. Dan ga ik er direct achteraan.
Beste Joran, dank voor je actie. en dank voor het feit dat je me (eindelijk) op die lijst gekregen hebt.



Gezien het feit dat ik hetzelfde antwoord in februari ontving van jullie ga ik ervan uit dat je het mij niet kwalijk zult nemen als ik zeg; eerst zien dan geloven.

Ik zal in mijn agenda zetten bij 17 april dat ik jullie wederom zal bestoken indien ik dan nog steeds niets ontvangen heb. Mocht de speaker toch binnenkomen zal ik je informeren hierover via dit medium.



Tot dan!

Grt, Robert H'dorp
Alle begrip daarvoor. De afhandeling van deze actie heeft aardig wat te wensen overgelaten. Enig voordeel is dat ik je vaste aanspreekpunt blijf, ik pak het verder op als het nodig is. Laat het ook vooral weten als je de speaker wel hebt ontvangen 🙂
Joran, het is je gelukt! Heb mn speaker vandaag mogen ontvangen.

Ben er erg blij mee, maar het heeft wel heel veel moeite en ergernis gekost.

Dank voor je hulp!

Reageer