Skip to main content

30 januari heb ik een nieuw abonnement afgesloten met de xperia1 erbij. Tijdens het afsluiten was deze op voorraad. Op de bevestiging kreeg ik te zien niet leverbaar. Paar keer contact gehad en begrepen leverbaar vanaf 5 februari. Het is nu 6 februari en mij orderstatus staat nog steeds op controleren en ook dat het toestel niet leverbaar is. Andere kleuren zouden we leverbaar zijn dus de proef op de som genomen en de witte aangevraagd om 18.30 uur. Hier bevestiging van gekregen maar kan geen status zien.  Het is nu 05.00 uur en nog steeds staat er dat binnen een uur ik de order kan zien. Maar niet dus. Dus beste kpn hoe zit dit nu? Ik wil toch heel graag mijn eerste bestelling ontvangen. Gister op de chat werd aangegeven dat het toestel niet meer op de schaarste lijst staat. Ik wil graag weer mobiel bereikbaar zijn want dat wachten word ik een beetje moe

Goedemorgen @Sonjastello, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nu nog steeds geen nieuw toestel hebt ontvangen, als wij op 5 februari de nieuwe levering zouden binnenkrijgen. Dan zou je hem 2 werkdagen later wel moeten hebben.. Ik kijk graag met je mee hierin! Wil je jouw Forum profiel nog even aanvullen met het 06-nummer, kleur toestel (1e bestelling) en eventueel ordernummer?

Daarnaast geef je aan ook een tweede bestelling (witte toestel) te hebben gedaan. Heb je deze wel weer geannuleerd? Want het is ook niet de bedoeling dat je straks aan 2 toestellen en/of abonnementen vast zit!


Nou bestelling geannuleerd. Opnieuw aangevraagd. Liep mis waardoor ik meerdere malen de aanvraag opnieuw gedaan had. En nu val ik in hoog risico gebied ivm vele aanvragen...voordat ik de aanvraag bij jullie deed contract afgesloten bij tmobile, koerier voor de deur en bij hem klopte mijn geb. Datum niet. Dat ging dus niet door. Tmobile gebeld en die  zeiden het staat toch echt goed. Helaas al was er een annulering gaande. Werd mij verzocht na 24 uur nieuwe aanvraag te doen,  dit lukte niet omdat ik achteraf te horen kreeg dat dit pas na 48 uur moest gebeuren.  Dus meerdere aanvragen had ik daar ingediend oomdat ik niet precies wist wanneer ik opnieuw kon. Dit duurde mij te lang dus naar kpn gegaan. En daar liep het mis met levering toestel. Waardoor geannuleerd en weer opnieuw aangevraagd, deze viel uit, ivm hoog risico hoorde ik achteraf. Ik wist niet dat aanvragen al een risico was. Zaterdag gebeld voor dit probleem en nu moet ik maandag bellen om dit uit te leggen bij krediet check afdeling zodat hun het hoog risicokunnen intrekken. Want ik wil toch heel graag het abbonement afsluiten wat er liep. Een heel vervelende situatie dit. Ik vul het forum profiel in 


@Sonjastello Oh neee, ik zie dat er je al even wacht op een reactie. Susan is helaas een poosje niet aanwezig geweest:thermometer_face:. Allereerst bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat je op 10 februari contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij het e.e.a. voor je hebben uitgezocht. Heb je een gewenst antwoord gekregen op je vraag of kan ik nog iets voor je betekenen in deze?

We horen graag van je!


Reageer