Skip to main content
Beantwoord

Waar dien ik een klacht in?

  • June 3, 2020
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Ik heb het advies, na ¾ uur bellen met KPN, om bij kpn een klacht in te dienen over de werking van onbeperkt internet: regelmatig werkt het verlengen van de gratis 1GB via de app niet; krijg ik melding van 1266 dat het (1GB) niet lukt; krijg je geen melding dat de extra 1GB bijna op is; kan je nergens zien dat je 5GB bijna op is, moet je, terwijl je aan het werk bent, elke keer de 1GB aanzetten, ipv eenmalig. Kortom: een farce, onbeperkt internet. En nu kan ik ook nergens vinden WAAR ik die klacht moet indienen. Wie helpt?

Beste antwoord door Susan_

Hi @amvh63, welkom op het Forum en bedankt voor jouw vraag!

Er zijn inderdaad wat problemen (geweest) met het aanvragen van de 1GB bundels. Hier wordt naar gekeken, maar ik kan nog geen oplossingstermijn geven helaas..

Een klacht kan je indienen via onze klantenservice of via onze website!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2020

Hi @amvh63, welkom op het Forum en bedankt voor jouw vraag!

Er zijn inderdaad wat problemen (geweest) met het aanvragen van de 1GB bundels. Hier wordt naar gekeken, maar ik kan nog geen oplossingstermijn geven helaas..

Een klacht kan je indienen via onze klantenservice of via onze website!