Skip to main content

Hallo!

Ik heb zojuist gebeld naar een +44 nummer, en ik kom er maar niet aan uit of dit in mijn bundel valt of niet. Er zijn geen minuten bijgekomen in mijn verbruik (staat nog steeds 4/150, en heb 30 minuten aan de lijn gehangen net), maar kan ook nergens zien dat ik kosten buiten mijn bundel heb. 

Kan dit kloppen? Is het nergens te zien voordat de rekening binnenkomt? Ben ik te ongeduldig en moeten de minuten nog updaten? En als het dat laatste is, hoe lang kan dat dan duren? Heb inmiddels zo'n 15 minuten geleden opgehangen. 

Als er nergens iets over terug te vinden is dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel zou ik dat wel enorm slecht vinden. 

Hallo @CarmenV in MijnKPN


Hallo @CarmenV in MijnKPN

Ja daar staat dus niks, haha! Op de app niet, en op de website ook niet. Vandaar mijn vraag. Verbruikte minuten niet veranderd, maar ook geen melding dat ik extra kosten gemaakt hebt.


Dan zijn er blijkbaasr nog geen kosten gemaakt of nog niet zichtbaar.

Ik had laatst een keer met de vaste telefoon gebeld om iets te testen en zag een poosje later in MijnKPN gemaakte kosten bedrag X.

 


Dan gaan we het nog even in de gaten houden, thanks! 


Minuten zijn geupdate! Er staat nu 34/150 dus lijkt erop dat het erin zit! Woohoo! 

Bedankt voor het helpen van deze ongeduldige beller :D


Graag gedaan @CarmenV