Skip to main content

Hi ik had zojuist iemand van KPN aan de telefoon betreft een vraag over verlengen van mijn huidige abonnement van TV/Internet. Ik ga dit nu volgende maand doen als er ook acties zijn voor bestaande klanten.

Hij sloot nog wel af of dat ik gebruik wilde maken van een actie om een 2 jarig data abbonement af te sluiten voor een tablet van 1 GB voor 12euro pm. Dan kreeg je er een A8 tablet bij gratis.
Deze actie kon ik ook online vinden gaf hij aan. Ik kan dit echter nergens vinden.

@pietervdmoezel Vreemd verhaal is dit, temeer omdat je al een TV internet abo  hebt en je m.i. geen cadeautje krijgt als je verlengt.


Hi ik had zojuist iemand van KPN aan de telefoon betreft een vraag over verlengen van mijn huidige abonnement van TV/Internet. Ik ga dit nu volgende maand doen als er ook acties zijn voor bestaande klanten.

Hij sloot nog wel af of dat ik gebruik wilde maken van een actie om een 2 jarig data abbonement af te sluiten voor een tablet van 1 GB voor 12euro pm. Dan kreeg je er een A8 tablet bij gratis.
Deze actie kon ik ook online vinden gaf hij aan. Ik kan dit echter nergens vinden.

 

Welkom op het forum van KPN @pietervdmoezel ,

 

De actie waar de medewerker van KPN naar refereert, is onderdeel van het nieuwe bonusprogramma “KPN voor jou” voor bestaande klanten met internet, televisie en mobiel.
Daar kun je inderdaad de actie van de Samsung Galaxy Tablet A8, met het desbetreffende abonnement op vinden.

Via deze link KPN voor jou kom je op deze speciale pagina, en vindt je deze actie in de tweede rij.
Als je bij deze actie klikt op “pak de deal” dan wordt je uitgelegd hoe je aan deze actie deel kunt nemen, en ook hoe je het aanvraagd.

Dit staat volledig los van het verlengen van je abonnement, aangezien je daar nooit als bestaande klant een cadeau (bijvoorbeeld een tablet) bij ontvangt, en het ook logisch is dat @jimny het een vreemd verhaal vindt.

Dus wil je deelnemen aan deze actie klik dan snel op deze link KPN voor jou , en bestel hem snel.

Laat even weten of het je gelukt is!

 

 

 


Het was ook niet gekoppeld aan verlengen maar ze probeerde bij afsluiten van het gesprek dit nog aan mij te verkopen. Ik wilde er even over nadenken en los bekijken op de site, kon het echter niet vinden. 


Het was ook niet gekoppeld aan verlengen maar ze probeerde bij afsluiten van het gesprek dit nog aan mij te verkopen. Ik wilde er even over nadenken en los bekijken op de site, kon het echter niet vinden. 

Er staat niet bij dat men een tablet gratis krijgt en wel dat men €13,00 per maand betaald voor 1gb data 


Klopt zag in nu ook 


Het was ook niet gekoppeld aan verlengen maar ze probeerde bij afsluiten van het gesprek dit nog aan mij te verkopen. Ik wilde er even over nadenken en los bekijken op de site, kon het echter niet vinden. 

 

Beste @pietervdmoezel 

Heel verstandig van je, om er eerst nog even rustig over na te denken, voordat je eventueel aan deze actie wilt deelnemen.
Alleen kon je die actie met de Samsung Galaxy Tablet A8 niet zelf vinden op de website, maar gelukkig heb ik je daar in elk geval mee kunnen helpen.

En het is duidelijk dat de medewerker van KPN niet helemaal op de hoogte was, dat je deze tablet er niet gratis bij kreeg, want dat is hij dus niet zo.
Ik snap ook je verbazing toen je naar deze actie ging kijken, en het duidelijk voor je werd dat deze tablet er niet gratis bij werd gegeven.

Ik heb dat vergeten te vermelden in mijn vorige bericht.
Bij nader inzien had ik er nog een zin aan toe kunnen voegen, waarin ik je zou vermelde dat de Samsung Galaxy Tablet A8 er niet gratis bij geleverd zou worden.

Maar inmiddels ben je er zelf al achter gekomen!


De Galaxy A8 LTE is niet gratis maar wel goedkoop. Hij kost hoe dan ook 168,- €, dat is veel goedkoper dan het best aanbod op

https://tweakers.net/pricewatch/1779502/samsung-galaxy-tab-a8-lte-3gb-ram-32gb-opslag-grijs.html

 

Jammer dat KPN geen aanbod maakt voor bestaande simonly abos