Skip to main content
Antwoord

Waarom is de levertijd van de iPhone 17 voor iedereen hetzelfde?

• October 22, 2025
  • 8 reacties
  • 311 keer bekeken

Ik heb besteld op 26 september en zie dat mensen die pas op 17 oktober hebben besteld exact dezelfde verwachte levertijd krijgen., De tabel wordt per week steeds minder specifiek. 

Daarnaast stond vorige week er nog dat het  “2 tot 3 weken” en nu, een week later opeens weer “3 tot 4 weken”. Moet ik nu nogmaals 3 tot 4 weken wachten of is dit alleen voor de laatste week? Beetje vaag allemaal — heeft iemand hier meer info over?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Hill64, wat leuk dat je hebt gekozen voor de nieuwste iPhone 17! Ik kan me voorstellen dat je met smart zit te wachten op jouw nieuwe toestel.

Zoals ook al wel duidelijk is uit dit topic, ben jij niet de enige die wacht op de nieuwe iPhone 17. Omdat we niet voor iedereen kunnen controleren wanneer je jouw toestel kunt verwachten, hebben we een speciale pagina ingericht: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone. Deze pagina had je volgens mij zelf ook al gevonden, als ik jouw bericht zo lees.

Je geeft aan dat je de informatie steeds vager vindt worden. Het is belangrijk om te weten dat de informatie op deze pagina over de levertijd van de iPhone 17 een schatting is. We schatten dus dat jouw toestel leverbaar is als deze vóór 19 september is besteld. Maar de werkelijkheid kan hiervan afwijken. Dit is namelijk afhankelijk van onze voorraad, de levering vanuit Apple en de moment van bestelling.

We kunnen je via deze weg helaas geen specifiekere leverdatum geven. Houd daarom jouw bestelstatus in de gaten voor een actuele leverdatum: mijn-bestelling.kpn.com. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is. Tot die tijd is het helaas nog even geduld hebben.

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 22, 2025

Zojuist gesproken met de klantenservice, en zelfs als er leverbaar staat, zijn de toestellen NIET leverbaar. Ik heb de iPhone 17 Pro Max in de kleur zilver besteld (251GB), en er staat duidelijk op de website dat ‘ie leverbaar is. Van de dame aan de telefoon kreeg ik te horen dat de levertijd 3 tot 4 weken is. Ik heb het toestel op 16-09-2025 besteld, dus als pre-order. De informatie op de website is onbetrouwbaar.

• Nieuwkomer
  • October 22, 2025

I ordered on September 25, the table says 1-2 weeks for my model, yesterday received an email that possible date will be October 30. So its more than 1 MONTH already. What a mess. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 23, 2025

Zou iemand van KPN mij kunnen helpen?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 23, 2025

Even met KPN contact opnemen, dit is een forum door klanten voor klanten en geen hlpdsk van KPN.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 23, 2025

Even met KPN contact opnemen, dit is een forum door klanten voor klanten en geen hlpdsk van KPN.

Vreemd, want ik zie hier juist best wat mensen geholpen worden. Daarnaast verwacht ik dat er genoeg anderen met deze vraag zitten.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 23, 2025

Vreemd, want ik zie hier juist best wat mensen geholpen worden. Daarnaast verwacht ik dat er genoeg anderen met deze vraag zitten.

Beste ​@Hill64 je kunt ook de reactie van een moderator afwachten.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hi ​@Hill64, wat leuk dat je hebt gekozen voor de nieuwste iPhone 17! Ik kan me voorstellen dat je met smart zit te wachten op jouw nieuwe toestel.

Zoals ook al wel duidelijk is uit dit topic, ben jij niet de enige die wacht op de nieuwe iPhone 17. Omdat we niet voor iedereen kunnen controleren wanneer je jouw toestel kunt verwachten, hebben we een speciale pagina ingericht: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone. Deze pagina had je volgens mij zelf ook al gevonden, als ik jouw bericht zo lees.

Je geeft aan dat je de informatie steeds vager vindt worden. Het is belangrijk om te weten dat de informatie op deze pagina over de levertijd van de iPhone 17 een schatting is. We schatten dus dat jouw toestel leverbaar is als deze vóór 19 september is besteld. Maar de werkelijkheid kan hiervan afwijken. Dit is namelijk afhankelijk van onze voorraad, de levering vanuit Apple en de moment van bestelling.

We kunnen je via deze weg helaas geen specifiekere leverdatum geven. Houd daarom jouw bestelstatus in de gaten voor een actuele leverdatum: mijn-bestelling.kpn.com. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is. Tot die tijd is het helaas nog even geduld hebben.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 27, 2025

Oke, in ieder geval bedankt voor de reactie! De topic kan gesloten worden.