Skip to main content

Hallo,

 

Kreeg vandaag de nieuwe factuur. Ik ben oud klant van Telfort en heb een abo van 12.50 euro

Zonder extra kortingen oid.

Nu is mijn abonnement ineens verhoogd naar 20 euro en wordt er zogenaamd 7,50 korting toegepast zolang het abonnement nog loopt. Er heeft ook een “inflatiecorrectie” plaatsgevonden, en komt de factuur op 12.76 euro.

Sorry, dit heb ik bij Telfort nooit meegemaakt. Je hebt toch niet voor niets een abonnement? Over een halfjaar verloopt  mijn abonnement, dan kan ik zelf uitmaken wat ik wil gaan  betalen.

Het gaat hier niet om een wereldschokkend bedrag, maar ik vind dit niet kunnen. Ik ben braaf overgegaan van Telfort naar KPN, Dus graag die”correctie” terugdraaien. Dan doen jullie dat maar in maart 2021, maar niet nu. dan kan ik altijd  nog bepalen of ik wel bij KPN wil blijven. Ik hou dus niet van deze praktijken.

vr. groet

 

Rita

Goedemiddag @dijori en welkom hier op het KPN forum.

 

Helaas moet ik je teleurstellen want een inflatiecorrectie kan niet worden teruggedraaid. Ook bij Telfort was er elk jaar sprake van inflatiecorrectie en dit geldt nog steeds nu Telfort is overgegaan in KPN. 


Als dat met die inflatie zo is, soit!, maar heb ik daar dan bericht over gehad?


Dit staat vermeld op 1 van de facturen die je de afgelopen tijd hebt ontvangen. Op welke factuur precies durf ik niet te zeggen maar als je de laatste 3 facturen bekijkt, zou het op 1 van die facturen vermeld moeten worden :)


Ok, gevonden. Nu loopt dat abonnement binnen een paar maanden af, heb ik sim-only en betaal 12.50 euro per maand voor bellen, internet en Sms’en. Deze nam ik mee vanuit Telfort.

Doe mij maar eens een mooi aanbod, zodat ik straks dezelfde faciliteiten heb voor hetzelfde bedrag als nu. en 5G hoef ik niet zo nodig.


Fijn dat je het hebt teruggevonden :)

 

Een aanbod kan ik je vanaf het forum helaas niet doen. Om te kijken wat daarin de mogelijkheden zijn, zou ik je willen adviseren ons te bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en spreek dan in dat je graag wil worden doorverbonden met een medewerker). 


Reageer