Skip to main content

Beste KPN,

 

ik wil graag weten hoe het zit met de prijs van mijn abonnement.

als ik nu online onbeperkt data en 150min/sms afsluit is het 24€

terwijl ik in mijn geval 27,83€ betaal

 

dit vind ik best nogal een verschilletje 

Hallo @M.J. 04 ,

 

De prijs van jouw abonnement is ongetwijfeld tussentijds verhoogd vanwege prijsindexatie. 

Je kunt na de einddatum van jouw contract jouw abonnement verlengen en dan ga je ook de huidige prijzen betalen. Je kunt de verlenging regelen via MijnKPN.   

  


Als u kunt verlengen, dan moet u dat gewoon doen. Als u niet verlengd, dan gaat u elk jaar meer betalen. Verder valt er niets over te vertellen. 


Hallo @M.J. 04 ,

 

De prijs van jouw abonnement is ongetwijfeld tussentijds verhoogd vanwege prijsindexatie. 

Je kunt na de einddatum van jouw contract jouw abonnement verlengen en dan ga je ook de huidige prijzen betalen. Je kunt de verlenging regelen via MijnKPN.   

  

Daarnaast kan je nog abonnement hebben van jaren geleden, die kunnen ook andere prijzen hebben. 


Hallo @M.J. 04 ,

 

De prijs van jouw abonnement is ongetwijfeld tussentijds verhoogd vanwege prijsindexatie. 

Je kunt na de einddatum van jouw contract jouw abonnement verlengen en dan ga je ook de huidige prijzen betalen. Je kunt de verlenging regelen via MijnKPN.   

  

Daarnaast kan je nog abonnement hebben van jaren geleden, die kunnen ook andere prijzen hebben. 

Als @M.J. 04 inderdaad een abonnement heeft van jaren geleden, dan is de oplossing simpel: 

Nu direct verlengen en je betaalt dezelfde prijs van 24 euro.


Ik heb een abonnement van nog geen jaar oud


Ik heb een abonnement van nog geen jaar oud

Als dat dan een 2-jarig abonnement is, dan zult u nog ruim een jaar moeten wachten voordat u kunt verlengen.


Ik heb een abonnement van nog geen jaar oud

Dan zou ik wel eens een kopie van jouw factuur willen zien.

(Tel nummer dan wel afschermen...)

Want 27,83 is geen standaardprijs en voor de prijsindexatie van 5,8% per 1 oktober 2022 zou je dan 26,30 betalen en dat is ook geen standaardprijs. 

Kortom : Er staan vast aanvullende kosten op de specificatie van je factuur. Denk dan aan bv een 0900-nummer of een gebeld nummer buiten de EU.