Skip to main content
Beantwoord

Waarom is nieuw abonnement goedkoper dan verlengen?

• December 27, 2025
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Waarom is een nieuw abonnement goedkoper per maand dan als je verlengt?

Als je al jaren klant bent zul je toch goedkoper uit moeten zijn als je weer wilt verlengen.

Als ik nu kijk ben ik 7,50 per maand duurder uit met verlengen dan dat ik een nieuw abonnement met nummerbehoud afsluit

Ā 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@WendyboĀ ,

Dat lijkt zo. Het verschil is waarschijnlijk de Combikorting. Die Combikorting ontvang je zolang je ook een internet-thuisabonnement hebt bij KPN.

Tot € 7,50 korting op je Mobiel

Als je Internet en Mobiel van KPN combineert, krijg je tót € 7,50 korting op jouw mobiele factuur. Hoeveel korting je precies krijgt, hangt af van hetĀ mobiele abonnementĀ dat je gekozen hebt. Kies jeĀ bijvoorbeeldĀ voorĀ KPN 0 GB, dan krijg je € 2,50 korting. Bij KPN Unlimited krijg je € 7,50 korting.

bron:Ā 

https://community.kpn.com/kennisbank-kpn-voordelen-143/combivoordeel-combineer-en-krijg-meer-562347#Tot+€+7,50+korting+op+je+Mobiel

De prijzen bij verlengen en de prijzen voor nieuwe klanten zijn bij mobiele abonnementen gelijk aan elkaar. Ā  Ā 

Ā 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 27, 2025

Hallo ​@WendyboĀ ,

Dat lijkt zo. Het verschil is waarschijnlijk de Combikorting. Die Combikorting ontvang je zolang je ook een internet-thuisabonnement hebt bij KPN.

Tot € 7,50 korting op je Mobiel

Als je Internet en Mobiel van KPN combineert, krijg je tót € 7,50 korting op jouw mobiele factuur. Hoeveel korting je precies krijgt, hangt af van hetĀ mobiele abonnementĀ dat je gekozen hebt. Kies jeĀ bijvoorbeeldĀ voorĀ KPN 0 GB, dan krijg je € 2,50 korting. Bij KPN Unlimited krijg je € 7,50 korting.

bron:Ā 

https://community.kpn.com/kennisbank-kpn-voordelen-143/combivoordeel-combineer-en-krijg-meer-562347#Tot+€+7,50+korting+op+je+Mobiel

De prijzen bij verlengen en de prijzen voor nieuwe klanten zijn bij mobiele abonnementen gelijk aan elkaar. Ā  Ā 

Ā 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Wendybo, het lijkt er inderdaad op dat dat verschil het Combivoordeel is. Als je al Combivoordeel hebt en niets opzegt, blijft dat gewoon actief als je gaat verlengen. Die 7.50 zal je dan behouden zoals Noordzee ook al zegt.