Skip to main content

Waarom kan je geen extra mbs aanvragen, en waarom heb je maar 10 gb per dag te beschikking. Stel ik werk snachts en ben hiervan afhankelijk hoe kom ik dan aan mbs voor werk. Of überhaupt contact met iemand waar bellen op dit tijdstip werkt natuurlijk niet. En ja ik heb die achterlijk stappen van jullie geprobeerd aangezien je tegenwoordig altijd eerst zelf voor het karretje gespannen moet worden voordat er ook maar iets gedaan word. Wat een dramatisch slecht ontwikkeld plan. Het is goedkoop voor een maatschappij zo groot als deze. Tevens werken er bij jullie alleen maar kneuzen die met rare protocollen komen ipv een oplossing of werkelijk gericht gestelde vragen. Aangezien dit te moeilijk is voor jullie doe ik het zelf maar elke dag super veel aanvragen tegen een prijs waar je verdomme toch wel iets van mag verwachten. Ik kan zo nog wel.even door gaan maar ben benieuwd waar jullie nu weer mee aankomen. 

Hoi @Dhr Grooten, welkom op ons forum, bedankt voor je feedback! Helaas heb ik ook niet echt een oplossing voor je.
Onderhoud aan onze systemen zal altijd s'nachts gebeuren dus kan het gebeuren dat het langer duurt voordat een bestelling verwerkt wordt.
Het enige wat je hierin kunt doen is het later nog eens proberen.